Klacht: belofte Niet nakomen

op 13 juli 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Als ik de klachten zo lees, lijkt het dat KKnConc. er een zooitje van maakt..

Toen mijn geleverde keuken ( 30-05) uitgepakt werd ontdekte de bezorger schade aan de achterkant van het aanrechtblad.
Dit werd gelijk genoteerd en doorgegeven aan klantenservice..
IK melde de bezorger dat ik al een monteur voor de volgende dag had afgesproken. volgens hem maakte het niet uit,’wij halen dan de beschadigde eruit en sluiten weer de goede aan’.
tenslotte duurt het maanden voor het andere blad bezorgd zal worden. IK heb dus mijn kkn. volgens afspraak laten aansluiten en monteren. Uiteindelijk zat ik al een week in de troep van dozen.

IK werd een maand na de afspraak gebeld om het blad te leveren, ik voegde toe, en gemonteerd..
Nou nee dat doen ze niet want is een showmodel keuken..
maakt dat het recht dat je dat mensen kosten opjaagt..?
uiteindelijk hebben zei een beschadigd product geleverd..
en wordt er ontkend dat er gezegd is dat ze zelf gaan monteren ea.
Nou ik heb het geld niet om weer een monteur te gaan betalen..

Ik vind dat men zich aan de afspraak houden moet, zo niet moeten ze de kosten voor monteren en aansluiten vergoeden..

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste mevrouw Samuel, Wij gaan graag kijken wat we voor u kunnen betekenen en gaan dit intern bespreken. Graag komen we hierop terug bij u. Met vriendelijke groet, Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste mevrouw Samuel, Over het bovenstaande heeft onze klantenservice inmiddels met u gebeld en uw voicemail ingesproken met het verzoek om terug te bellen. Met vriendelijke groet, Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 24 juli 2017 om 15:04 geantwoord

Beste mevrouw Samuel,

Betreffende de lopende klacht heeft onze klantenservice contact met u opgenomen. Onze collega heeft u aangegeven dat we u een aanbieding kunnen doen tegen betaling van een coulancebedrag. U heeft aangegeven hier helaas geen genoegen mee te nemen maar wij kunnen u spijtig genoeg alleen maar mededelen dat wij bij ons standpunt blijven.

Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Heeft op 31 juli 2017 om 08:33 geantwoord

WAARDELOOS.
Pure Uitbuiterij

Alle klachten die gemeld zijn door mw. Samuel