Mijn Klacht:
Als ik de klachten zo lees, lijkt het dat KKnConc. er een zooitje van maakt..
Toen mijn geleverde keuken ( 30-05) uitgepakt werd ontdekte de bezorger schade aan de achterkant van het aanrechtblad.
Dit werd gelijk genoteerd en doorgegeven aan klantenservice..
IK melde de bezorger dat ik al een monteur voor de volgende dag had afgesproken. volgens hem maakte het niet uit,’wij halen dan de beschadigde eruit en sluiten weer de goede aan’.
tenslotte duurt het maanden voor het andere blad bezorgd zal worden. IK heb dus mijn kkn. volgens afspraak laten aansluiten en monteren. Uiteindelijk zat ik al een week in de troep van dozen.
IK werd een maand na de afspraak gebeld om het blad te leveren, ik voegde toe, en gemonteerd..
Nou nee dat doen ze niet want is een showmodel keuken..
maakt dat het recht dat je dat mensen kosten opjaagt..?
uiteindelijk hebben zei een beschadigd product geleverd..
en wordt er ontkend dat er gezegd is dat ze zelf gaan monteren ea.
Nou ik heb het geld niet om weer een monteur te gaan betalen..
Gewenste Oplossing:
Ik vind dat men zich aan de afspraak houden moet, zo niet moeten ze de kosten voor monteren en aansluiten vergoeden..
