Klacht: Belofte niet nakomen

op 12 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het beloofde pakket waar voor ons veel waarde aan wordt gehecht, is niet bij de buren afgeleverd (terwijl er twee thuis waren). Het bericht dat is achtergelaten beschrijf te belofte van de bezorger; hij belooft het pakket bij de pick-up service achter te laten. Hier ligt het pakket echter niet. Na bellen met DPD blijkt dat de chauffeur heeft besloten het pakket niet af te leveren maar de route te vervolgen buiten mijn woonplaats. Na verzoek is de chauffeur niet bereid terug te keren. Het pakket zal morgenmiddag (een hele dag later) worden afgeleverd bij het pick-up punt. Bij het zoeken mijnerzijds naar een oplossing wordt NIET meegedacht. Ik wil zelfs de bezorger tegemoet rijden, maar dat wordt niet geaccepteerd. Ik leg uit hoe belangrijk het pakket is, maar ook dat is “jammer”. Blijkbaar kan er gewijzigd worden in belofte en route voor DPD, maar niet voor de klant.

1 Wanneer er actief wordt meegedacht om dit op te lossen
2. Wanneer er voor DPD wordt afgeweken van de route, dit ook voor de klant te doen!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 12 mei 2016 om 14:18 geantwoord

Beste Gini,

Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak. De chauffeurs proberen het eigenlijk altijd bij de buren, omdat dit voor iedereen meestal prettiger is. Ik heb begrepen dat je ook al gebeld en gemaild hebt met mijn collega's van de klantenservice en omdat het contact via hen loopt, sluit ik hier de melding.

Groet Hanneke

Heeft op 13 mei 2016 om 06:47 geantwoord

Dit is niet oplossen, dit is doorschuiven. Ik heb gister gebeld en gezocht naar een oplossing. Ik heb geen reden om aan te nemen dat er 'contact' met mij is. Mag ik echt verwachten dat ik door DPD wordt teruggebeld??

Alle klachten die gemeld zijn door g.manting