Klacht: Belmenu

Sarinda op 02 september 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het belmenu van Ziggo is erg onhandig. Er zijn maar een paar keuzes, en bijv. bellen over een afspraak staat er niet bij. Vervolgens gaat het verder naar steeds een paar extra keuzes en overbodige meldingen. Het duurt wel 2 minuten. Niet alleen kost dat belminuten, maar ook teveel tijd en ergernis.
Daarbij komt nog dat de klacht melden aan een medewerker weinig zin heeft. Zij geven het wel door (bijna iedere klant klaagt erover), maar er wordt niets mee gedaan.

Gewenste Oplossing:

Het belmenu eindelijk aanpassen. Een paar keuzes zoals storing, afspraak, medewerker, geen overbodige verhalen en geen eindeloze nieuwe menu's. Sowieso er iets mee doen als klantenservice medewerkers steeds dezelfde klachten doorgeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sarinda