Klacht: behandeld als clochards !!! onefficientie en onder alles !!!

op 21 juni 2016 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Op 16 mei had ik een vlucht om 19h30vanuit Brussel naar Istanbull met Turkisch Airlines (aankomst 23h55). Ik had mijn connectie in Istanbull om 1h25 naar Mauritius met Turkisch Airlines.
Maar in Brussel liepen we reeds 2 uur vertraging op. Ik meldde mijn connectie en vrees om deze te rateren aan de airhostess en zij antwoord : “Snel, Mevr. dat we geen tijd verliezen, ik verwittig de mensen wel in Istanbull”
Daar aangekomen, hadden wij op 15 min na onze vlucht gemist en was er dus niks doorgegeven betreft mijn connectie.
Ik heb tot s’morgens 5h moeten wachten tot ze met een alternatief afkwamen. Zij hadden het namelijk te druk met met ons te spotten en een verjaardagsfeestje te vieren. Onder alles!!! Ondertussen werd er mij ook niks aangeboden alsook geen hotel etc… Om 5 h stellen ze voor om de vlucht van 10 h s’morgens te nemen naar Parijs (demi-tour) en dan mijn aansluiting om 16h20 naar Mauritius. Maw ongeveer een reis van 45 uur onderweg!!! Ik heb dus als een clochard in een ongemakkelijke zetel moeten afwachten , doodop van vermoeidheid en wetende dat ik nog helemaal nergens stond! Ik heb dus recht op een nieuw ticket. Mijn overnachting in mauritius heb ik ook moeten betalen. Een budget voor de noodzakelijke aankopen want ik was mijn valies kwijt voor bijna 2 dagen. Alsook mijn taxi op Mauritius. etc…eyc… Waar kan ik deze stukken indienen en hiervoor vergoed worden aub.
Mvg, Carine Vanhecke

Ik had graag al mijn bijkomende kosten + mijn ticket terugbetaald gezien

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vanhecke Carine