Klacht: Begeleider aangevraagd maar niet geleverd

op 13 oktober 2016 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Zaterdag 7 okt 2016 ging Mijn moeder terug na 2 maanden bij ons op bezoek, ze is in de leeftijd, geen Engels, alleen Indonesisch , slecht ter been en heeft een wandel stok bij zich,een paar dagen voor haar vertrek heb ik een begeleider aangevraagd, alles is in orde ,zei de Klanten service,op Schiphol bij de balie heb ik voor de zekerheid weer gevraagd, het is ok alles geregeld, ook in Turkije wordt ze begeleid van de landing tot de overstap naar andere vliegtuig en het is een service van de maatschappij, zei ze. ik ben helemaal opgelucht. Na een paar minuten kwam er een aardige vrouw met rolstoel en bracht mijn moeder verder naar binnen voor haar vlucht. daarna ben ik naar huis gegaan. Volgende dag daarna is mijn moeder aangekomen in Indonesië helemaal hysterisch, huilend en niet rustig te krijgen, bleek dat ze niemand in Turkije haar heeft begeleid ,gewacht en gewacht maar geen enkel personeels te bekennen ,ze is verdwaald,in de war, ze was alleen en de vlucht bijna gemist,toevallig liep er een voorbijganger die heeft haar gezien aan het huilen, hij heeft haar geholpen naar de gate waar ze moest (mij moeder schreef hem als lange, grote donkere man, heel aardig zei ze, ieder geval erg bedankt!!) wat was er fout eigenlijk? waar was jullie belofte turkish airlines? zo kunnen jullie niet omgaan met klanten. ik ben echt sprakeloos!!

ik wil weten wat er fout was, wat heb ik te kort geschoten?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kasno