Klacht: Bedrag niet geheel terug gekregen maar liefst 90,82 tekort.

op 24 mei 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon heeft een MSI gaming laptop bij Bol.com gekocht.
Die hij ook voor zijn school gebruikt dus 3 mei 2016 geretourneerd.
Omdat de rand onder het scherm los zat en er zo stof in kon komen.
Omdat mijn zoon gelijk weer een nieuwe laptop nodig is voor school.
Bol.com gebeld wat de beste oplossing is zodat mijn zoon niet zonder laptop zit op school.
Werd gezegd dat ik na retour sturen,gelijk weer een nieuwe moest bestellen.
Dat heb ik gedaan bleek dat dezelfde laptop uitverkocht was terwijl ik heb gezegd dat ik dezelfde laptop na retouneren zou gaan bestellen.
Nou mijn zoon teleurgesteld een laptop waar hij een lange tijd voor heeft gespaard is ook nog eens uitverkocht.
Weer gebeld naar Bol.com of ik dan zo snel mogelijk dan mijn geld terug kan krijgen.Op 12 mei een bedrag van 978,18 terug ontvangen.Terwijl ik 1069, heb betaald.Bij het bestellen zat er een jaar extra garantie bij wat niets extra\’s koste.En als consument kon je daar ook niet voor kiezen wel of niet extra garantie.Dus nu krijg ik 90,82 minder terug.En heb er niets voor terug ,weggegooid geld.
Vindt het echt een hele vervelende situatie want mijn zoon ging de laptop ergens anders kopen.
Nou moet hij weer geld er bij sparen komt weer tijd over heen.
Terwijl wij verwachten dat zo\’n dure laptop goed is.En dan vervolgens is hij ook nog eens uitverkocht geef dat dan meteen door! En ik wilde ook graag snel mijn geld terug .Maar duurde ook best lang een week in totaal.En dan ook niet het juiste bedrag!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn aankoopbedrag geheel terug krijg.
En niet 90,82 minder maar mijn 1069,
en dat dit snel achter de rug is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Bol.com

10 maanden geleden - Beste Jan, Ik heb je klacht in behandeling genomen en ben de situatie aan het uitzoeken. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug. Groet, Jade van bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 24 mei 2016 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jan,

We hebben inmiddels contact gehad via de e-mail. Ik neem via die weg nog even contact met je op zodra ik meer duidelijkheid heb over de terugbetaling. Ik laat het in elk geval niet met rust voordat het opgelost is.

Groet, Jade van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door janklazen