Mijn Klacht:
Ik vond via de website van beddenleeuw een boxspring leuk. Deze heb ik besteld en zou hem geleverd krijgen op een datum, echter kwamen ze niet op de afgesproken datum. Geen probleem kan gebeuren.
Vervolgens kwamen ze de volgende dag (gelukkig). Ik heb de boxspring met een lift die ik ingehuurd heb naar boven gebracht omdat ik in een appartement woon. Uiteindelijk heb ik de boxspring uitgepakt en merkte ik dat de éne box anders is dan de andere box (verschil in maten) want het zijn 2 losse boxen die 1 geheel vormen.
Dus weer contact opgenomen met beddenleeuw, we hebben afgesproken op een datum dat ze de boxspring zouden omruilen. Dat is niet gebeurd omdat de boxspring niet beneden was maar boven in mijn appartement. Ze verwachtten letterlijk dat ik weer een lift zou huren om de verkeerd geleverde boxsprings beneden te brengen.
Ik had tijdens het maken van een afspraak (telefonisch) nog aangegeven dat het hun fout is dus moeten ze ook regelen dat de verkeerde bed beneden gebracht zou worden, dit zouden ze regelen (wat mij ook gerechtelijk lijkt).
Dus nu ben ik hier weer met een verkeerde boxspring en mijn geld is bij hun. Ik zou liever met dat geld een bed kunnen kopen die wel goed zou zijn en waarmee ik nog een beter service zou krijgen.. wat beddenleeuw hier doet is zeer amateuristisch en zeer afstotend.
Ze nemen hun telefoon niet op en reageren ook niet op de mail.
Gewenste Oplossing:
Ik zou gewoon mijn geld terug willen want ze hebben nogsteeds niet geleverd waar ik om gevraagd had.