Klacht: Betaald voor service, niet nagekomen!

BrianPostma op 25 augustus 2023 over Beddenleeuw in de categorie Bedden, Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs heb ik een bed gekocht bij Beddenleeuw. Bij het bedrag zat een opslag van 100 euro voor levering binnen 2 dagen. Deze afspraak is niet nagekomen (levering de week erna en niet op onze voorkeursdag). Ik wil dit bedrag retour krijgen van BeddenLeeuw omdat zij de afspraak niet zijn nagekomen, helaas wordt er niet gereageerd op mijn meermaals verzoek. De recensies liegen er niet om dus heb weinig hoop dat ik nog contact met ze ga krijgen.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van het bedrag dat betaald is voor de levering binnen 2 dagen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beddenleeuw

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beddenleeuw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BrianPostma