Klacht: Beauty Wonder, Fortune Beauty… zijn dit 1 en dezelfde

Kadootjes voor oma op 01 september 2021 over Beauty Wonder in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

19 maart 2021 voor € 106,75 kadootjes met zorg uitgezocht voor oma haar verjaardag door mijn zoon. Hij heeft lang gespaard hiervoor. Bij wonder beauty besteld en betaald. Tot nu niets ontvangen. Omdat mijn zoon gehandicapt is en niet in staat is om contact te leggen doe ik dit. Ik email met ene Nina van Fortune Beauty… en ik zie meerdere namen voorbij komen. Is dit 1 en dezelfde vraag ik mij af?

Ik heb na veel e-mail verkeer momenteel ‘contact met Nina die mij mailt dat ik, mijn zoon mag uitzoeken wat hij wilt en dat de bestelling alsnog gaat komen..

De betaling is via iDEAL gegaan in maart. Bank gesproken maar je staat nergens. Geld kwijt, een autistisch kind die maar naar de deur blijft lopen en niet begrijpt waarom de kadootjes voor zijn oma niet komt. Het is voor iedereen die opgelicht word natuurlijk vervelend netjes gezegd. Schandalig dat deze praktijken kúnnen en ze komen er mee weg! Slachtoffers vele. Vraag me af; de namen van de bedrijven zullen dat dezelfde bende zijn? Zo om besteld bij Wonder Beauty en ik mail nu met Fortune Beauty

Het geld van mijn kind terug. Hij heeft er zo enorm hard zijn best voor gedaan om het te sparen. Hij begrijpt het niet. Ik zou tevreden zijn als mijn zoon zijn!!! € 106,75 terug krijgt.

Ik zou uitermate tevreden zijn en ik denk vele anderen mét mij, als de bende word gestopt met hun onzuivere praktijken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beauty Wonder

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beauty Wonder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kadootjes voor oma