Mijn Klacht:
Ik heb een bedrijfsfitness abonnement lopen via mijn werkgever. Wanneer ik naar een premium abonnement wilde overstappen heb ik op advies van een basic fit medewerker in ‘mijn basic fit’ app de wijziging doorgevoerd en hierdoor (zonder het te weten) een aparte 2de abonnement afgelosten. Vervolgens kreeg ik een betalingsherinnering, terwijl mijn contributie vanuit mijn werkgever (op mijn naam) altijd netjes betaald is, al 3jaar lang! Meermaals, heb ik aangegeven dat ik al een abonnement heb lopen, telkens werd ik gewezen op de betalingsachterstand, maar er is al betaald! Er is geen betalingsachterstand, maar een 2de abonnement die geannuleerd moet worden. Je kunt een lid toch niet vragen om 2 abonnementskosten te laten betalen!? Waarom is hiervoor niks ingeregeld? Waarom kun je uberhaupt 2 abonnementen op 1 naam hebben staan?
Tot overmaat van ramp heb ik nu een aanmaning aan me broek hangen. Ongelooflijk.. er is geen aandacht voor de persoon of de situatie, men verschuilt zich achter een computer en geeft meermaals geen of veel te laat een reactie en dan maar alles over de schutting bij het incassobureau. Nu mag ik met het incassobureau dit afschuwelijk gedrocht van een situatie gaan afhandelen, want de communicatie was al zooo goed dat er nu een tussenpartij bijkomt.
Annuleer dat 2de prive abonnement, er is al betaald (tm februari 2024), laat me gebruik maken waar ik voor heb betaald en de-blokkeer mijn account, en annuleer de aanmaning.
Gewenste Oplossing:
Annuleer dat 2de prive abonnement, er is al betaald (tm februari 2024), laat me gebruik maken waar ik voor heb betaald en de-blokkeer mijn account, en annuleer de aanmaning.