Klacht: Na opzegging toch automatische afschrijven

Patriluck op 29 mei 2024 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Mijn dochter heeft via de app haar abonnement opgezegd. Helaas blijven jullie automatische elke maand het bedrag afscrijven. Ik kom niet door de chat heen om iemand hierover te spreken en alle telefoonnummers die ik van jullie kan vinden zijn niet meer ingebruik of wordt verwezen naar de app en verbroken. Ik wil graag een medewerker live spreken?

Telefonisvh contact met een medewerker

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Basic Fit

Heeft op 29 mei 2024 om 15:48 geantwoord

Hi Patricia,

Dank je wel voor de feedback!

Ik heb even gekeken in het lidmaatschap van Chantella. De opzegging is vandaag gedaan op 29-5-2024. Na de contract jaar van Chantella is haar lidmaatschap maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van dertig dagen. In de bevestiging zie je dan ook de einddatum van het lidmaatschap gedateerd op 29-6-2024. De laatste betaling zal plaatsvinden op 13-7-2024 voor de periode van 13-7-2024/29-06-2024. Dat is niet het gehele bedrag, maar een deel bedrag van € 15 omdat dat niet de volledige 4 weken zijn.

Mocht je nog vragen hebben, dan kan je ons altijd een bericht sturen op onze sociale media kanalen Instagram en Facebook met referentienummer 12383902.

Met sportieve groet,

Rudiger - Team Social Basic-Fit

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Basic Fit

2 weken geleden - Hi Patricia, Je kan ons dan het beste een Direct Message sturen op Facebook of Instagram met referentie 12386297. Dan heb je persoonlijk een collega die je spreekt en kan helpen. Met sportieve groet, Rudiger - Team Social Basic-Fit

Patriluck

Heeft op 31 mei 2024 om 13:16 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik wil persoonlijk contact. Klopt dat het vandaag wel is gelukt om op te zeggen echter in maart herft zij het eerder geprobeerd wat vandaag bleek niet felukt te zijn. Ook toen waren jullie niet telefonisch bereikbaar.

Reactie van de melder van de klacht Patriluck

2 weken geleden - Hoe duidelijk moet ik zijn dat Ik telefonisch contact wil. Jammer dat er alleen andere optie worden aangedragen. Het is echt lastig bij jullie om een abonnement op te zeggen en als er dan iets mis is gegaan het telefonisch te bespreken. Gelukkig kan ik nog een reactie geven maar dit is echt niet wenselijk voor ouderen. Ik zou nu graag gebeld worden of een service telefoonnummer van jullie willen ontvangen.

Bericht van Basic Fit

2 weken geleden - Hi Patrcia, Wij zijn inderdaad telefonisch niet bereikbaar, om te kunnen kijken naar een eventuele eerdere opzegging met terugwerkende kracht hebben wij wat extra informatie nodig. Om die reden wil ik je vragen of je ons een privé berichtje wilt sturen op facebook met het referentie nummer 12393527. Met sportieve groet, Leslie - Team Social Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Patriluck