Klacht: Geen klantenservice

G. Kilic op 15 februari 2024 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb teveel betaald en mijn toegang is al 2x in 1 week geblokkeerd voor een nieuw bedrag, er is geen telefoonnummer en de live chat werken laaggeschoolde achterbakse wormen die je als robot beantwoorden en de live chat per direct weer beeindigen als je aangeeft dat je er niet uitkomt.
Ik heb mijn laatste betaling via een betaalverzoek voltooid en toch wordt er beweerd dat het is teruggeboekt. Niemand luistert maar mij en ik heb gisteren voor niks weer tijd, energie en benzine verspild om vervolgens geblokkeerd te worden en terug maar huis te moeten. Ik heb fotos van bankafschriften gestuurd en alsnog wordt er gezegd dat er een storno code staat en dat ze verder niks kunnen doen. Ik heb ook in het verleden een onterechte betaling moeten doen, daarna werd dat bedrag weer gecompenseerd, om vervolgens weer op een achterbakse stiekeme manier weer van mijn rekening afgeschreven te worden. De live chat helpt niet, de facebook chat helpt niet, en enige wat ik mag doen is contact opnemen met mijn bank, die er helemaal niks vanaf weet.

Telefonisch contact

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Basic Fit

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Basic Fit

4 maanden geleden - Hi! Wat vervelend om te lezen dat jij een slechte ervaring met ons hebt gehad. Mijn excuses hiervoor. Ik heb jouw abonnement nagetrokken en jouw een mail gestuurd zodat wij deze kwestie samen kunnen oplossen. Ik hoor graag van je! ^kaoutar Basic-Fit social team

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Basic Fit nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht G. Kilic

2 weken geleden - Wanneer je 1maand achterloopt door omstandigheden wordt je toegang per direct geblokkeerd, maar je abonnement loopt wel gewoon door. Ik heb wel eens achterstanden gehad van 2 a 3 maanden, maar uiteindelijk betaal ik altijd. Vaak genoeg voor maanden moetten betalen waarin ik niet eens toegang heb gehad tot de faciliteiten.

Bericht van Basic Fit

2 weken geleden - Hi G. Kilic, Ik snap dat dit een vervelende situatie is, ik heb je een e-mail verstuurd met de verdere informatie. Graag zien we je reactie tegemoet! ­čśŐ ^Rosita Basic-Fit social team

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Basic Fit

Heeft op 01 juni 2024 om 10:12 geantwoord

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door G. Kilic