Klacht: Fout bij betaling

EmircanEren op 13 februari 2024 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Basic-Fit,

Ik hoop dat deze e-mail u goed bereikt. Graag wil ik uw aandacht vestigen op een kwestie met betrekking tot mijn lidmaatschap bij Basic-Fit waarover ik wat opheldering nodig heb.

Op 25-01-2024 heb ik mijn lidmaatschap geüpgraded naar een Premium lidmaatschap. Echter, vanwege persoonlijke omstandigheden moest ik later overstappen naar het Comfort lidmaatschap. Ik heb begrepen dat hiervoor een vergoeding van €24,99 vereist was, welke ik dan ook heb betaald. Na deze betaling ontving ik echter een melding waarin stond dat mijn lidmaatschap geannuleerd was, maar niet gewijzigd naar het Comfort lidmaatschap zoals beoogd.

Recentelijk ontving ik opnieuw een notificatie waarin staat dat ik opnieuw €24,99 moet betalen, maar het is mij niet duidelijk waarom deze betaling nodig is, gezien ik reeds de wijzigingskosten heb voldaan.

Ik waardeer uw aandacht voor deze kwestie en kijk uit naar uw spoedige reactie. Mocht u verdere informatie nodig hebben, dan ben ik uiteraard beschikbaar om deze te verstrekken.

Met vriendelijke groet,
Emircan Eren

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn geld terug krijg graag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Basic Fit
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Basic Fit

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Basic Fit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EmircanEren