Mijn Klacht:
Geachte Basic-Fit,
Ik hoop dat deze e-mail u goed bereikt. Graag wil ik uw aandacht vestigen op een kwestie met betrekking tot mijn lidmaatschap bij Basic-Fit waarover ik wat opheldering nodig heb.
Op 25-01-2024 heb ik mijn lidmaatschap geüpgraded naar een Premium lidmaatschap. Echter, vanwege persoonlijke omstandigheden moest ik later overstappen naar het Comfort lidmaatschap. Ik heb begrepen dat hiervoor een vergoeding van €24,99 vereist was, welke ik dan ook heb betaald. Na deze betaling ontving ik echter een melding waarin stond dat mijn lidmaatschap geannuleerd was, maar niet gewijzigd naar het Comfort lidmaatschap zoals beoogd.
Recentelijk ontving ik opnieuw een notificatie waarin staat dat ik opnieuw €24,99 moet betalen, maar het is mij niet duidelijk waarom deze betaling nodig is, gezien ik reeds de wijzigingskosten heb voldaan.
Ik waardeer uw aandacht voor deze kwestie en kijk uit naar uw spoedige reactie. Mocht u verdere informatie nodig hebben, dan ben ik uiteraard beschikbaar om deze te verstrekken.
Met vriendelijke groet,
Emircan Eren
Gewenste Oplossing:
Dat ik mijn geld terug krijg graag.