Mijn Klacht:
Ik heb een vriend uitgenodigd en bijna een uur later aangekomen bij de club was er nog steeds geen mail met QR code bij mijn vriend ontvangen. Mijn vriend komt op mijn uitnodiging mee sporten. Het zou geen goede indruk zijn hem weg te sturen omdat jullie een storing hebben in het uitnodig mailsysteem. Op dat moment waren meerdere mensen hierover bij de ingang aan het klagen, en enkele liepen met z’n twee door het poortje. Wij hebben dit uiteindelijk ook gedaan omdat jullie uitnodiging systeem een storing had. Verder niets aan de hand en samen lekker gesport.
Maandag kreeg ik gelijk een mail die ik niet kon beantwoorden en zonder enige contactgegevens wie ik hierover kan bereiken. Mijn pas was geblokkeerd als pressiemiddel om eerst te betalen voor de boete (dagkaart en administratiekosten) voordat ik weer naar binnen mocht. Uiteindelijk met veel moeite een medewerker klantenservice aan de chat gehad, maar die kon niets betekenen.
Ik heb ondertussen mijn abonnement opgezegd en mijn vriend die uitgenodigd had vind dit ook onprettig.
Vandaag heb ik met gemengde gevoelens gesport. Ik voel me niet serieus genomen en belazerd. Jullie kunnen toch zien dat ik een vriend had uitgenodigd en hij geen QR code heeft gebruikt? Ik zou het op prijs stellen dat jullie de dagkaart inclusief administratiekosten ongedaan maken omdat dit het gevolg is van een storing in jullie systeem. De mails kwamen overigens meer dan een uur later 10 keer wel aan.
Gewenste Oplossing:
Een terugbetaling op de onterechte boete (dagkaart en administratiekosten) die jullie mij in rekening hebben gebracht en ik al betaald heb omdat jullie mijn toegang hebben geblokkeerd als pressiemiddel. De storing van jullie systeem is hiervan de aanleiding geweest.