Mijn Klacht:
Ik ben woest over hoe Basic Fit met mij omgaat. Ze hebben op basis van foutieve camerabeelden besloten mij te beschuldigen van toegangsfraude, terwijl ze zelf hebben toegegeven dat twee andere personen door het poortje zijn gelopen.
Desondanks hebben ze geld van mijn rekening afgeschreven en ben ik uren kwijtgeraakt met eindeloze mails en telefoontjes. De klantenservice is waardeloos; niemand neemt verantwoordelijkheid en iedereen verwijst simpelweg naar een andere afdeling. Inmiddels heb ik mijn abonnement opgezegd en heb dat zwart op wit bevestigd gekregen, maar toch blijven er bedragen worden geïncasseerd. Dit is ronduit treiterig gedrag en ik laat het er niet bij zitten.
De zaak ligt nu bij de Autoriteit Consument Markt en ik heb advocaten ingeschakeld. Ik eis een forse schadevergoeding voor alle tijd en moeite die ik hier al in heb moeten steken. Ik raad iedereen sterk af om zich bij Basic Fit in te schrijven zolang ze op deze manier met hun klanten blijven omgaan.
Gewenste Oplossing:
Een schadevergoeding van minimaal €740
