Klacht: beledigt gediscrimineerd op mijn kleur en uiterlijk

kadiri op 30 juni 2023 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste heer mevrouw ,

Ik ben een sporter die vaak in de basic fit zijn oefeningen beoefend ,

Ik sport al harten lang bij deze sport club ,
Ik heb er niet veel vrienden of mensen die ik spreek omdat ik erg gefocust ben op mijn doelen en ik eigenlijk best een stil persoon ben maar groeten voor de bekende gezichten ,of personeels leden doe ik zeker ,

Nou verhaal kort ,
Vandaag 30-06-2023 is het 10 weken geleden ,
Dat ik een of meerdere personen heb gevraagd een stukje op te schuiven na dat ik bezig was met een hip trust oefening van 60 kilo elke kant ,

En de oefening vrij pittig als ik klaar ben kan ik de barbel hard los laten ,
Omdat ik niet veel grip kan hebben ,

En dat kan op de voeten van de persoon komen ,
persoon geeft aan niet weg te gaan ,
Vervolgens ,
is er een naaste van die persoon die naast mij komt staan en mij beledigt van mijn zwarte huidskleur en dikke lippen die ik heb opgespoten met filllers,

Ik was ontzettend radeloos en emotioneel ,
Ik ben direct weg gelopen en opzoek gegaan naar iemand van de sportschool die zijn dienst heeft,

die persoon was voor de deur van basic fit zijn sigaar aan het roken ,
En liep met mij mee vervolgens kwam er een discussie tussen mij en personen ,
En hun bij het bijzijn van mij geven aan over mijn uiterlijk te hebben gepraat ,
Waaronder de personeels lid niets van zegt ,
Maar mij vraagt rustig te praten ,
En ik reageer uit emotie ,
Er heerst zoveel racisme het moet gewoon stoppen en het doet ontzetten veel pijn,
Om iemand zo aan te spreken ik heb mijn zelf niet gemaakt ,

Vervolgens geef ik aan aub niet met mij meer te praten tegen de dames ,
Ook niet in mijn buurt te komen ,
En gewoon afstand van mij te nemen ,
Omdat ik zulke mensen die andere pesten op ras ,

Die wil ik niet spreken ,
Daarna is het 10 weken verder komt ik op de sportschool word ik aangesproken of ik wil komen ik vraag of mijn training kan afmaken ,
Na de training ben ik naar de zelfde persoon gelopen ,
Zijn naam is ray nooitmeer ,
en die zegt ik heb jou een e-mail gestuurd voor een gesprek met de manager ik zeg ik weet van niks ik ben terug van mij operatie herstel ,
Ik ben net. Begonnen ,
Geen e-mail ontvangen ,
Waarschijnlijk in de spam terecht gekomen ,
Dan geeft aan dat hij mij verbod op legt voor de sportschool ,
Ik ben erg geschrokken ik voel ontzettend veel door me lichaam heen gaan omdat mij iets word ontnomen waar ik hard naar toe werk ,
Het is ook niet terecht er is aan deze kant niet eerlijk een oplossing genomen ,
Voor beide partijen ,

Ik voel me weer hartstikke gediscrimineerd op mijn uiterlijk en wie ik ben en dat is ontzetten jammer en pijnlijk !

ik heb hem normaal het verhaal uitgelegd en gezegt dat hij er zelf bij stond en ik geen bedreiging heb gevormd of intimidatie ,
En hij geeft aan dat klopt ,
Maar toch ,

Ik zeg er is geen duidelijke heid hier in ik zal hiervoor juridische stappen ondergaan dat heb ik meneer ray no uitgelegd ,
Er is geen aangifte geweest geen politie geen bedreiging geen intimidatie,

Ik ben de gene die hier onterecht word behandelt ik ben slachtoffer van ismaad en laster ,
Team leaders heeft hoor en geen wederhoor gedaan ,

graag zie ik een eerlijke antwoord tegemoet ,
En bedankt voor het lezen van mijn verhaal ,

Groet ,
Kadiri

Ik wil graag een gesprek met de manager die telkens maar niet kan spreken ,
Omdat hij of zij te druk is ,

En graag mijn kant van het verhaal beoordelen en niet aan de hand van de camera beelden die hebben geen geluid ,

En daar kun je geen beroordeling uit halen ,
Er is geen intimidatie of bedreiging te zien ,

Ik wil graag eerlijkheid en terecht ,
En net als 8 jaar lang daar gewoon kunnen sporten ,

En heel vrede voor iedereen ,

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht kadiri

7 maanden geleden - Goedenavond , Robin Dankjewel voor het lezen van mijn verhaal ,en het doorsturen van mijn klacht , Ik heb de wijk agent ook op de hoogte gesteld van deze onterechtheid wat zich nu afspeelt , en hopelijk indien mogelijk met mij naar een juiste oplossing te kijken , Voor valse beschuldigingen, Ik ben slachtoffer van smaad en laster , En de waarheid hopelijk snel naar boven komt , Nogmaals bedankt , Groet , Kadiri

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

7 maanden geleden - Beste Kadiri, Wat erg om te vernemen dat dit heeft plaatsgevonden bij ons in de club en wij willen er natuurlijk alles aan doen om dit recht te zetten. Echter heb ik wat meer informatie nodig. Om je zo snel en goed mogelijk te kunnen helpen wil ik je vragen om ons een Facebook Direct Message te sturen via http://www.facebook.com/BasicFitNederland met wat extra informatie over jouw klacht, jouw persoonsgegevens en referentie: 10876496 In verband met de privacy wet en regelgeving hebben we boven genoemde informatie nodig om jouw lidmaatschap en historie terug te kunnen vinden van de chat Graag zien we jouw gegevens tegemoet zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Leslie van het Basic-Fit social team

Reactie van de melder van de klacht kadiri

7 maanden geleden - Beste, Op vele manieren geprobeerd mijn klacht in te dienen. Basic- fit neemt de klacht niet in behandeling en de manager bij de desbetreffende basis- fit locatie werkt alle tegen, waardoor alles vertaagd is. Ik verzoek u om contact op te nemen om samen tot een oplossing te komen. De situatie zit mij inmiddels heel erg hoog. Er zijn valse aantijgingen gedaan en onterecht een verbod opgelegd. De clustermanager laat niks van zich horen. Mail wordt volledig genegeerd. Het gaat hier om locatie WFC Amsterdam. Teamleider Ray stelt zich zeer onprofessioneel op tegenover klanten. Het incident is te lang en te complex om in een paar woorden te typen. Gaarne contact! Groeten , Kadiri

Bericht van Basic Fit

7 maanden geleden - Hi Kadiri, Ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat jullie situatie in de club tot op heden niet opgelost is. Ik zie dat er momenteel contact plaatsvindt met een van mijn collega's , ze heeft contact opgenomen met de cluster en regiomanager van de desbetreffende club met het verzoek het met spoed op te pakken. Ik hoop dat dit heel snel wordt opgelost voor jullie! šŸ§” Met sportieve groet, Ilse social team Basic-Fit

Reactie van de melder van de klacht kadiri

7 maanden geleden - Goedemiddag , Hartelijk dank voor u reactie Ik hoop zo spoedig mogelijk op een gesprek , Met vriendelijke groeten , Kadiri

Alle klachten die gemeld zijn door kadiri