Klacht: Basic-fit gaat achteruit

Susan Gosen op 02 juli 2023 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste mensen, ik sport al vanaf 2013 bij Basic-fit aan de Terborchlaan in Alkmaar maar ik vind het erg achteruit gaan. Er zijn regelmatig diverse apparaten kapot. Helaas worden ze nooit meer gemaakt (lijkt wel).Binnen een mum van tijd hangt er een papier met: buiten gebruik en excuses voor het ongemak, sommige apparaten zijn al maanden ( meer dan een halfjaar ) niet meer te gebruiken.
Ik kan me niet voorstellen dat zo’n bedrijf als Basic-fit ( niet eens landelijk maar wereldwijd ), geen of onvoldoende monteurs in dienst hebben om hun spullen te repareren.
Ik moet zeggen dat onder het sporten veel geklaagd wordt over het feit dat veel apparaten niet gebruikt kunnen worden. Kan het z.s.m. opgelost worden? Met vriendelijke groet, Susan Gosen

Kunnen de apparaten z.s.m. gemaakt worden?

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 04 juli 2023 om 12:21 geantwoord

Hi Susan,

Dank je wel voor de feedback over de apparaten!

Het is voor ons goed om te weten om welke locatie het gaat, zodat wij de managers kunnen informeren en wij gaan naar hen ook jouw feedback doorzetten.

Rudiger van het Social team Basic-Fit

Susan Gosen

Heeft op 04 juli 2023 om 22:00 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

u vraagt om welke locatie het gaat. in mijn klacht heb ik de locatie reeds aangegeven, maar ik wil het nogmaals aangeven : Terborghlaan in Alkmaar.
Ik hoop spoedig iets van u te horen. Met vriendelijke groet, Susan Gosen

Bericht van Basic Fit

7 maanden geleden - Hi Susan, Dank je wel voor melden! Ik zag het inderdaad. Mijn excuses. Ik heb het direct doorgezet naar de teamleider van de club en de manager. Zij zullen contact met je opnemen omtrent je feedback. Met sportieve groet, Rudiger van het Social team Basic-Fit

Reactie van de melder van de klacht Susan Gosen

7 maanden geleden - Er is nog geen sprake van een oplossing: het doorgeven van de klacht heeft nog niet geresulteerd dat de apparaten gerepareerd zijn en dus weer gebruikt kunnen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Susan Gosen