Klacht: Airco Bussum

Grooveman11 op 09 juli 2023 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

L.s.,

As we speak ben ik aan het trainen bij Basic-Fit Bussum. Noujah, meer ’trainen’, want iedereen is hier meer dood dan levend. Het kan echt niet zo zijn dat met 30 graden buiten, de airco niet aan staat. Gemeld bij de intercom, maar er gebeurd niks..

Arno

Airco altijd aan bij dit soort exotische temperaturen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

9 maanden geleden - Hi Arno! 😄 Bedankt voor je feedback en wat vervelend om te lezen dat het zo heet is in de club. Ik ga dit oppakken en contact opnemen met de regio manager van de club in Bussum om snel tot een oplossing te komen!🧡 Met sportieve groet, Ilse social team Basic-Fit

Reactie van de melder van de klacht Grooveman11

9 maanden geleden - Beste Ilse, Ben as we speak weer in de gym, wederom geen airco..... Buiten 25 graden. Gr. Arno

Bericht van Basic Fit

9 maanden geleden - Hi Arno, Wij maken geen gebruik van airco maar van climate control, om ervoor te zorgen dat dit werkt moeten alle ramen en deuren dicht blijven. Helaas zijn er medewerkers die ze meteen open doen waardoor de climate control niet meer werkt en het heel heet wordt in de clubs. Wat wij wel hebben gedaan is deze week naar alle clubs monteurs gestuurd zodat we er zeker van kunnen zijn dat het overal werkt. Excuses voor het ongemak en hopelijk merk je snel verschil! 😊 Met sportieve groet, Leslie van het Basic-Fit social team

Reactie van de melder van de klacht Grooveman11

8 maanden geleden - Goedenavond Leslie, Nu doet de climate control het weer niet.... Zie ook deze reviews. Deze Basic-Fit is pas ruim een maand open en nu al zoveel klachten over de climate control.. https://www.google.nl/search?qbasicfitbussumreviewssourcehpeisMG2ZIKQKryqi-gPuP-QkAIgs_sspeJzj4tVP1zc0LElPy65KzjYwYLRSNagwMU82MzROMjQxNLQ0M0g2tTKosEg1NEgzTDNKM060MDA0S_ISSEoszkxWSMssUUgqLS4uzQUA3DQVGwoqBasicfitgs_lpEhFtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1ocCIKQmFzaWMgZml0ICoCCAAyCxAuGIAEGMcBGK8BMgcQABiKBRhDMg0QABiKBRixAxiDARhDMgcQABiKBRhDMgsQLhiABBjHARivATILEAAYgAQYsQMYgwEyCxAuGIAEGMcBGK8BMgUQABiABEj9LVDTB1inKXADeACQAQCYAfoBoAHGC6oBBTEuOS4xuAEByAEA-AEBqAIKwgICECnCAgUQKRiABMICCxApGIAEGLEDGIMBwgITECkYigUYsQMYgwEYxwEY0QMYQ8ICBBApGEbCAhEQLhiABBixAxiDARjHARjRA8ICCxAuGIoFGLEDGIMBwgIOEC4YgAQYsQMYxwEY0QPCAgUQLhiABMICCxAAGIoFGLEDGIMBwgILEC4YgwEYsQMYgATCAgsQLhiABBixAxiDAcICCBAAGIAEGLEDwgITEC4YigUYsQMYgwEYxwEY0QMYQ8ICDRAuGIAEGMcBGK8BGArCAg0QABiABBixAxiDARgKsclientmobile-gws-wiz-hpsiACFMAn-JlfkjHh0ezdNAbIMBZMsz2pZUCvXAg_gwiJ8w9ZZwYsOQjMfQr7TwYr9M8uh75wHPd97zMWFHUpE1qEShjXVgam9opnIbrnbVGXBn_DF32imhb9N4WXv3G85sQSdrmI0j0Vfq_waUQF2kQ24DXAgUgYP2HAictx1ved2ahUKEwiHpJOr2piAAxVKyAIHHV-sA7UQyNoBKAF6BAgUEAg Met vriendelijke groet, Arno Dirks

Reactie van de melder van de klacht Grooveman11

8 maanden geleden - En gisteren wederom hetzelfde probleem... Kan gewoon niet.

Reactie van de melder van de klacht Grooveman11

8 maanden geleden - Is hier een update van? Net weer geweest. Sauna.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 26 juli 2023 om 15:46 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Grooveman11

8 maanden geleden - Beste Koen, Tot op heden is er geen telefonisch contact met me opgenomen. Ik verneem graag. P.s.: ben er nu. Weer een sauna. Gr. Arno

Grooveman11

Heeft op 29 juli 2023 om 14:21 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Klacht oplossen gaat nog niet naar tevredenheid

Reactie van de melder van de klacht Grooveman11

8 maanden geleden - Tot op heden is er nog niet telefonisch contact opgenomen..

Reactie van de melder van de klacht Grooveman11

7 maanden geleden - Tot op heden is er nog niet telefonisch contact met me opgenomen

Alle klachten die gemeld zijn door Grooveman11