Klacht: barst in achterwand

op 25 januari 2018 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er zit een barst in de natuursten achterplaat van het gaste. Er word gezegt dat er een pan tegen heeft gestaan. Ze hebben zelf het gastel aan geraden met een grote pit tegen de achterplaat . Naar men nu zegt kunne daar alleen kleine pannen op.Men wil dat ik een nieuwe plaat koop met korting.l

Gewenste Oplossing:

Gratis geleverd en geplaatste achterplaat. Blijft de teleurstelling dat de grote pit niet als zodanig gebruikt kan worden. Het valt niet onder de garantie zegt men omdat het een werkblad is. De keuken van 10 duizend euro is nog geen 4 jaar oud

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

8 maanden geleden - Beste mevrouw, Wij hebben uw klacht ontvangen en opgepakt. Hierover zullen we u zo snel mogelijk berichten. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Bericht van KeukenConcurrent

8 maanden geleden - Beste mevrouw, Wij hebben inmiddels begrepen dat er telefonisch contact met u is opgenomen over uw bovenstaande klacht. Hierbij is uw klacht besproken en zijn de mogelijkheden en onmogelijkheden met u doorgenomen. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 06 februari 2018 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

U heeft enige tijd geleden contact gehad met onze klantenservice over uw klacht. Daarbij is uw klacht besproken en zijn de mogelijkheden en onmogelijkheden m.b.t. de oplossing besproken met u. Ons standpunt hierin blijft gehandhaafd en mocht u op hier nog op terug willen komen dan vernemen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Heeft op 06 februari 2018 om 14:34 geantwoord

Heeeeele slechte service. Men vind de achterwand onder een werkblad vallen. Schade moeten we gedeeltelijk zelf betalen. Iedereen nooooit een keuken van hun. Bah

Alle klachten die gemeld zijn door pepermolen