Klacht: Retourmelding

Ik had hoezen besteld voor onze hoekbank . Echter passen deze niet .
Ik had ze via Klarna betaling besteld. Heb de hoezen zelf terug gestuurd en hiervoor betaald . Had een melding gemaakt dat ze retour zijn gestuurd. Het is nu dik een maand verder en Klarna staat nog steeds open . Heb hier een mail over gestuurd maar steeds krijg ik het antwoord dat het nog niet verwerkt is .

Klarna betaling stopzetten en retour melding afhandelen!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankhoesDiscounter

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankhoesDiscounter nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van BankhoesDiscounter

6 maanden geleden - Beste, Ten eerste wil ik natuurlijk mijn excuses aanbieden dat dit allemaal iets langer heeft geduurd dan zou horen, In de tussentijd kan ik wel zien dat het is doorgegeven aan Klarna en ik hoop dat hiermee dit probleem is opgelost, Als er nog iets anders is, hoor ik graag van je zodat we dit samen op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Petrus Bankhoesdiscounter

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BankhoesDiscounter in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BankhoesDiscounter een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BankhoesDiscounter

Heeft op 15 maart 2022 om 15:51 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Esther van de looij