Klacht: Nog steeds geen terugbetaling ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Midden december hadden we hoezen besteld voor de zetel, deze bleken niet te passen. We hebben ze onmiddellijk teruggestuurd en zouden na 10 dagen ons geld terug krijgen. We zijn nu 2 maand verder en hebben al enkele mails gestuurd. We krijgen steeds hetzelfde antwoord : wij geven het door aan onze financiële dienst. U ontvangt uw geld binnen 10 dagen.
Tot op heden nog steeds geen geld ontvangen. Die dienst na verkoop laat te wensen over!

Gewenste Oplossing:

Ons geld terug, zoals beloofd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankhoesDiscounter

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankhoesDiscounter nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van BankhoesDiscounter

6 maanden geleden - Beste Elke, Ten eerste wil ik natuurlijk mijn excuses aanbieden dat dit allemaal iets langer heeft geduurd dan zou horen, Helaas kan ik in mijn systeem geen bestelling vinden onder jou naam, zou je hiervoor een mail kunnen sturen naar [email protected] zodat ik dit snel samen met je op kan lossen als dit nog niet is gebeurd? Ik hoop snel van je te horen Met vriendelijke groet, Petrus Bankhoesdiscounter

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BankhoesDiscounter in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BankhoesDiscounter een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BankhoesDiscounter

Heeft op 12 april 2022 om 09:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dit is nu samen met de klant opgelost, het gels is teruggestort en na bevestiging van de klant dat het geld ook op de rekening is is alles goedgekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elke Melis