Klacht: bankafschrift zoek

op 03 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb laatst een aanvraag automatisch opladen gedaan en een copie bankafschrift bijgevoegd.
Nu krijg ik tot mijn verbazing een bericht van jullie dat ik een nieuwe aanvraag moet indienen .
Ze weten niet waar mijn bankafschrift is gebleven
Op de bank vinden ze het ook erg vreemd dat ik een copie mee moet sturen
Ik wil weten waar mijn bankafschrift is gebleven?

Gewenste Oplossing:

Ik wil hierop een antwoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Thoonen,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 3 mei 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

U heeft een aanvraag gedaan voor automatisch opladen van het saldo op uw OV-chipkaart. Nu heeft u bericht gehad dat het meegestuurde bankafschrift verdwenen is. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is.

Helaas kan ik u slechts het advies geven om contact op te nemen met de klantenservice OV-chipkaart. Dit omdat NS niet gaat over het saldo op de OV-chipkaart. U heeft uw aanvraag dus niet bij NS gedaan.

De klantenservice OV-chipkaart is bereikbaar op 0900-0980 (€ 0,50 per gesprek), op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 tot 16.00 uur.

Ook kunt u gebruik maken van het contact formulier via de volgende link: https://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/contact/contactformulier.htm

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door 3528 0234 2444 8537