Klacht: Bagger nr 1

op 11 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Van KIALA noodgedwongen naar UPS gegaan maar een ervaring die niet voor herhaling vatbaar is…
Een website die niet doet wat die moet doen (o.a betalen, afleverpunt toevoegen)
Een website die zeer onduidelijk is ( bijv.. Adresregel 2 blijkt plaats)
Er schijnen meerdere versies van te zijn
De helpdesk is moeilijk bereikbaar
Een chauffeur die verkeersregels aan zijn laars lapt
Tarieven die per gesprek anders zijn
pffff. Gaat er niets goed
de helpdeskmedewerkers zijn op zich aardig en behulpzaam maar kunnen in dat mismanagement eigenlijk nauwelijks toegevoegde waarde hebben.

Minimaal mijn extra kosten (90 belminuten) en verzendkosten retour.
De hoop op een verbetering lijkt me zinloos en ik ga het alvast niet afwachten!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

2 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Als u gerichte vragen heeft, dan willen wij deze graag voor u beantwoorden. U kunt deze vragen via de website doorsturen of u kunt contact opnemen met onze Klantenservice. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Bade

2 maanden geleden - Gerichte vragen? - wanneer wordt de website zodanig dat ik (niet echt dom) kan invullen, bijvoorbeeld adresregel 1,2 en 3 wordt straat/plaats etc - wanneer wordt de betaalwijze Ideal wel functioneel? - waarom is het zo moeilijk ( het lukte zelfs niet) een afleverpunt te selecteren (wel te vinden maar niet in te voegen op de site) - waarom worden tarieven pas achteraf duidelijk? - waarom heb ik 3 verschillende tarieven gekregen (bij dezelfde input) van de helpdesk? - waarom zijn er blijkbaar diverse versies van de site (zelfs de helpdesk begreep er niks van)? - waarom mag een chauffeur verkeersregels aan zijn laars lappen en dan zonder pakket weggaan? (dit is opgelost met excuses) - waarom vindt UPS het normaal dat ik 3 x moet bellen? Met de laatste keren 59 en 15 minuten doorlooptijd... - vindt UPS het normaal dat een pakket (al €3 euro duurder dan bij KIALA) opeens via € 6 opeens €14 euro duurder is? - waarom vindt UPS dat dit geen compensatie behoeft terwijl er sprake is van stuitende onkunde en/of desinteresse in de klant? Volgens de helpdesk betaal ik slechts 1 minuut + de kosten van de provider (en daar gaat het net om !!!) - waarom wordt mij door helpdesk medewerkers gevraag aub te klagen? Wanneer kan ik antwoord verwachten en dat zonder de PR prietpraat? Of kan ik maar definitiever dan nu al, afhaken als klant?

Bericht van UPS

2 maanden geleden - Goedemorgen, Wij hebben u vragen doorgezet naar de afdeling die hier mee bezig is. U zult zo spoedig mogelijk feedback gaan ontvangen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

UPS

Heeft op 18 oktober 2017 om 09:58 geantwoord

Geachte klant,

Vervelend dat u deze ervaring met UPS heeft gehad. Wij hebben Service hoog in het vaandel en wij willen u graag verder van dienst zijn.

Wij zullen u persoonlijk benaderen aangaande uw vragen geplaatst op deze website.

Wij zullen serieus naar de door u aangegeven zaken kijken en zijn u dankbaar voor uw input.

UPS Social Media Team

Heeft op 30 oktober 2017 om 22:38 geantwoord

het is inmiddels 12 dagen geleden...UPS is niet bepaald vliegensvlug

Reactie van de melder van de klacht Bade

1 maand geleden - Week verder... Goed bezig dat Social media Team ....het lijkt erg veel op het product dat ze vertegenwoordigen...En nee, dat is geen compliment

Alle klachten die gemeld zijn door Bade