Klacht: Bagage vermist

op 07 juni 2018 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben inmiddels 8 dagen teruggekeerd na een reis met TUI. Mijn bagage is nooit aangekomen en nogsteeds vermist. De TUI heeft in de 8 dagen tijd niet een keer de moeite genomen om contact met mij op te nemen en me te informeren. Ze lijken nonchalant om te gaan met mijn zorgen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn koffer aankomt. En ze mij gedurende deze periode van afwachten actief informeren en wijzen op mijn rechten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

2 jaren geleden - Goedemorgen, zou u ons kunnen mailen op [email protected]? Wellicht kunnen wij u helpen met ons programma. Vriendelijke groet, het Groeten van Max Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerjanne Voortman