Klacht: Bagage op ander mans naam

Jay1989 op 07 januari 2020 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb gevlogen met 2 anderen van mazar i sharif naar turkije met turkse airlines kwam daar aan bij boarding om naar brussels te gaan vliegen werd ik aangehouden door politie en voor niks zij zochten iemand dachten dat ik het ben vkiegtuig was al svertrokken daarna lieten zij mij gaan moest ik weer uit eigen zaak opnieuw ticket kopen terug naar kabul afghanistan zit ik vanaf 9 uur sochtends tot 12 uur savonds was tijd om te gaan vliegen krijg ik te horen dat geanulleerd is kreeg geen hotel niks hele nacht in airport gebleven wakker en opzoek naar mijn koffers niemand wilde wat zeggen niemand hielp en mocht niet meer buiten airport moest binnen blijven tot ik een nieuwe boarding toegkeregen heb voor volgende dag 11:30 uur pas 1 uur later gingen we vliegen en die ticket van brussel kostte mijn nog ben ik nu terug iin kabul opzoek naar mijn koffer hier is niks en moet naar mazar i sharif kijken of ze daar wat kunnen zeggen

Nooit

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jay1989