Klacht: bagage ongelabeld

op 20 maart 2017 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Bij het inchecken was men te laat om de bagagelabel op mijn bagage te doen. Op het volgende bagagestuk heft men toen 2 labels gedaan en gebeld naar….??? Men zei tegen mij, dat iemand het tweede label op de ongelabelde bagage zou doen.
Ik van Amsterdam naar Kathmandu en….. uiteraard geen bagage!!!!!!
Vanuit Nepal contact opgenomen en men zou het uitzoeken. Ondertussen het thuisfront gevraagd om navraag in Amsterdam te doen. Op deze manier achterhaald dat de bagage in Amsterdam was achtergebleven.
Tot mijn stomme verbazing bericht van Turkish Airlines, dat ze de bagage niet hebben kunnen achterhalen. Ze hadden een verzoek bij vliegveld in Instanboel uitgezet om daar te gaan zoeken!!! Toen hen vertelt dat de bagage in Amsterdam is. Hierdoor na 9 dagen alsnog mijn bagage gekregen. Mijn halve vakantie was om, maar wel 9 dagen zonder mijn kleding enz!!!!!! En het reclameren is nu ook een drama!!!!

Als ze begrip hebben voor mijn klacht/situatie en hier ook naar handelen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bulgarije