Klacht: Bagage kwijt

op 11 september 2016 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Op 01 – 08 – 2016 is mijn vrouw samen met mijn dochter vanuit Amsterdam Schiphol met een overstap in Istanboel naar Kayseri gevlogen. Bij aankomst bleek de bagage van mijn vrouw kwijt te zijn .Nadat ze een rapport hebben ingevuld is ze naar huis gereden. Na 3 keer bij hun geweest te zijn of de bagage terug was krijgt ze te horen dat de bagage waarschijnlijk niet achter te halen was want volgens hun zou de bagage gegevens na drie dagen uit het systeem gehaald zijn. Daarom moet ik me melden in Amsterdam op Schiphol. Schiphol verwees weer terug naar Thy in Turkije want de bagage moest op de bestemming gezocht worden onder een referans nummer wat op de vermissingsrapport moest staan . Helaas stond er zowat niets op het rapportje vermeld.Ik heb me weer in Amsterdam aangemeld met de zelfde klacht via email , uiteindelijk krijg ik een referansnummer . Maar na dertien dagen kreeg een mail binnen dat onze bagage terug was dat we het konden halen. Dus na bijna twee weken hebben we onze bagage zelf opgehaald. Maar vliegen met Turkish airlines nooit meer .Ik heb het niet eens over al die onbeschofte medewerkers gehad.En op de terugweg 7 uur vertraging gehad .Helaas kom ik niet in aanmerking voor een vergoeding omdat Europese regelgeving daar niet van toepassing was.

Ik zou pas tevreden zijn als Turkish airlines een passende vergoeding zou uitkeren maar eerlijk gezegd verwacht ik helemaal niets gezien hoe we behandeld zijn op het vliegveld in Istanboel.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Giyasi