Klacht: Bagage betaald

op 25 mei 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Ik vlieg vandaag terug van casablanca naar Amsterdam. Heb mijn bagage en die van mijn moeder gewogen zat ruim 3 kg onder wat ik betaald heb. 3 verschillende weegschalen geprobeerd voor de zekerheid. Ook omdat ik min visakaart thuis ben vergeten. Alle weegschalen gaven 15.30 kg aan. Bij incheckbalie 17.60 kg. Mijn moeder 19.35 kg en aan de balie 21.76.
Handbage 9.04 kg en 9.02 kg en bij de balie 8.64 kg allebei. Door het gesjoemel ben ik mijn alle laatste geld kwijt. IK EIS MIJN geld terug . HEB 500 DIRHAM bijbetaald? Voor wat?achter de schermen werd me verteld dat idd jullie weegschalen 2 kg is bijgesteld.ik heb niet teveel bagage juist te weinig! Ik eis gerechtigheid meer niet.

Ik heb voor 15 kg bijbetaald en mijn moeder voor 20 kg. We hebben ons keurig aangehouden en wil graag mijn geld terug. Dankzij dit geintje heb ik niet eens geld meernom te eten.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Touda