Klacht: Artikel retour maar geen geld terug

op 28 maart 2018 over Badkamerwinkel.nl in de categorie Badkamer bedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 07022018 artikelen retour gebracht in de vestiging Rotterdam. Ik zou mijn geld op de bankrekening ontvangen.

Op 12032018 bel ik de winkel op om de status te achterhalen omdat ik nog geen geld terug ontvangen heb. Gegevens ordernummer, artikelnr, fabrikant artikelnr, rekeningnr, terug te ontvangen bedrag nogmaals door gegeven. De afspraak was dat de medewerker dit eerst zou uitzoeken en aan mij zou terugkoppelen.

Helaas nog niks vernomen en geen geld.

Gewenste Oplossing:

Graag geld terug en korting op volgend artikel.

Reactie van de melder van de klacht Mario J

1 jaar geleden - Tot op heden geen contact vanuit Bekamerwinkel.nl. Ik heb vandaag zelf maar met de klantenservice gebeld. Krijg van de medewerkster te horen dat meldingen van klacht.nl niet worden behandeld. Klopt dit??Wat betreft de klacht zal hier eerst intern het een en ander moeten worden bekeken. Er is afgesproken dat ik middels een mail wordt bericht. Ben benieuwd.

Alle klachten die gemeld zijn door Mario J