Badkamerwinkel.nl Klachten
Heb 2 weken terug een nieuw bad besteld met toebehoren, het bad was voorradig en deze zou afgelopen vrijdag geleverd worden. Ik heb vrij genomen en ben de hele dag thuis gebleven omdat ik geen precies tijdstip had gekregen. Toen... Lees meer
Badkamerwinkel levert mijn bestelling incompleet en verwacht dat ik een nieuwe bestelling plaats en dus kosten maak om hun fout te herstellen. Zeer slechte service, ik zou de juiste onderdelen geleverd moeten krijgen zonder dat ik eerst weer kosten moet... Lees meer
Een douchekraan besteld en ontvangen. Uit het plastic gehaald om vervolgens te constateren dat er een verkeerde kraan was besteld. Onmiddellijk weer keurig verpakt en teruggestuurd.
Na een week een bericht dat een medewerker had geconstateerd dat er krasjes op de... Lees meer
verkeerde bestelling aangekregen en na zestien! dagen nog steeds niet in orde Lees meer
Op 07022018 artikelen retour gebracht in de vestiging Rotterdam. Ik zou mijn geld op de bankrekening ontvangen.
Op 12032018 bel ik de winkel op om de status te achterhalen omdat ik nog geen geld terug ontvangen heb. Gegevens ordernummer, artikelnr,... Lees meer
Bad besteld inclusief benodigde onderdelen, eerst netjes contact gehad vanuit klantenservice omdat bepaalde onderdelen niet meer leverbaar waren. Maar uiteindelijk was er geen levering van het bad in de afgesproken week, ik moest er zelf achteraan bellen en toen kwam... Lees meer