Klacht: 1 brok ellende!

roborobbie op 11 maart 2018 over Badkamer en Co in de categorie Badkamer bedrijven

Vrijstaand bad met bijbehorend syfon besteld, bij het installeren kwam ik er al snel achter dat het bijgeleverde syfon 8 cm onder het bad uitstak en de overloop van het bad niet paste tussen de twee badwanden! Na een telefoontje met een medewerker van badkamer & co bleek dat het verkeerde syfon was meegeleverd en zou een nieuwe opsturen. probleem 2 het vastlopen van de overloop tussen de badwanden voordat hij voor het betreffende gat zat. De medewerker vertelde mij dat ik op zijn risico de overloop er maar tussen moest persen (dat deden hun ook) dan moest het goedkomen! Nu niets is minder waar want vlak voordat ik het gat bereikte knapte er een flink stuk van het bad af!! Het nieuwe syfon (wel platter) maar steekt nog steeds 2 cm onder het bad vandaan. De afvoerslang van het syfon naar de afvoer, een flexibele ribbelslang die dmv schroefdraad in een tule gedraaid moet worden, is met geen mogelijkheid waterdicht te krijgen. Over dit alles een mail gestuurd met als bijlagen foto’s van alle ellende! Maar tot dusver geen reactie!! Meegenomen dat dit niet mijn eerste badkamer is die ik heb geinstalleerd kom ik tot de conclusie dat de bijgeleverde installatie spullen troep is. En de zogenaamde kennis van hun eigen spullen nihil is! Gewoon niet reageren hoor, de rekening is betaald. Een blijk van hun onkunde is al te zien op de instructie video van het bad plaatsen. Op deze video laat een monteur zien hoe je het bad stelt. Het blijkt een belgische monteur te zijn, die totaal niet weet hoe het systeem werkt. In plaats van borgmoeren vast te zetten aan de badkant (waar het hoort) draait deze monteur de moer helemaal naar de onderkant van het pootje( wat totaal zinloos is, want het pootje kan nog steeds indraaien!! Als je deze video hebt gezien zakt het laatste beetje moed je in de schoenen!! Wat een prutsers, had ik deze video als eerste gezien,dan had het niet op bestellen aangekomen!

Als meneer Badkamer & Co het fatsoen zouden betrachten hier over in contact te gaan met mij en dit op fatsoenlijke wijze te schikken! Eventueel een gepaste vergoeding hier tegenover stellen.

Alle klachten die gemeld zijn door