Mijn Klacht:
Sinds 10 oktober 2016 gebruiken wij de hele set van Interbaby Bologna.
Bij het inelkaar zetten van de meubels in augustus 2016 zagen we dat er onderdelen beschadigd uit de verpakking kwamen. De verflaag op de kledingkast was losgelaten op de lade en op de commode zaten ook beschadigen waardoor de verf losliet op de lade.
Dit hebben we meteen gemeld bij Baby-Dump en we hebben dezelfde onderdelen kosteloos opnieuw aangeleverd gekregen. Dit was een goede service.
We waren erg blij met deze prachtige meubeltjes. Echter na een paar weken na 10 oktober 2016 raakte de verflaag op de commode al beschadigd terwijl deze amper is gebruikt! Een drup water maakt al dat de verflaag een donkere vlek krijgt. Er staat een krasje in de verflaag en hier en daar komen al beschadigingen waardoor je de onderlaag gaat zien. Het lijkt alsof je het gewoon verder open kan krabben.
Zo kwetsbaar is deze verflaag! Heel slecht vind ik dit en ik ben enorm teleurgesteld!
Ook krijg ik deze verflaag niet meer schoon omdat ik door zijn kwetsbaarheid hem niet durf af te nemen met een vochtige doek. Dit verbaast me uitermate!!! Juíst op een commode waar dag in dag uit op wordt gewerkt en waarbij je te maken hebt met water/ lotion en spullen die neergezet worden etcetera verwacht je toch dat dit materiaal er tégen bestand is?!?! Ik zie krasjes en open plekjes. Ik baal enorm. Zeker gezien de prijs die we ervoor betaald hebben. Ik ben enorm teleurgesteld in de kwaliteit van Interbaby.
Graag verneem ik een reactie van Interbaby en van Baby- Dump , het bedrijf waar we de meubels gekocht hebben.
Met vriendelijke groeten,
Sandra Dees
Gewenste Oplossing:
Een tegemoetkoming in de kosten of een nieuwe commode
