Mijn Klacht:
Half januari oa. volledige babykamer Bopita besteld bestaande uit commode, ledikant, kast en wandplank. 13 maart volgens afspraak geleverd, dezelfde dag blijkt montage van de lades van de commode vanwege fabrieksfout niet mogelijk, te breed voor commode en uitstekende schroeven. Dit is dezelfde dag gemeld bij babydump. Daags later blijkt er tevens een montageprobleem met de kast. Meerdere contacten per mail en telefoon met foto’s van het probleem. Na 2 weken antwoord dat probleem bij leverancier ligt en dat Bopita binnen 2-3 weken met oplossing komt. Als alternatief wordt een andere kamer geboden. Wij besluiten af te wachten. Echter, na ruim 3 weken nog geen antwoord, waarop meerdere malen weer contact opgenomen. Nu ook met Bopita zelf, gezien babydump geen oplossing kon bieden. Uiteindelijk wordt toegezegd dat nieuwe producten week 17 gereed zijn en deze in week 18 bij ons gemonteerd worden. Voor een montage-afspraak zou nog contact worden opgenomen. Aantal dagen tevoren per mail opnieuw contact opgenomen voor planning montage-afspraak, geen reacties. Ook niet in week 18 zelf. Telefonisch is de klantenservice vrijwel niet bereikbaar, zeer lange wachttijden.
Afspraken worden door dit bedrijf niet nagekomen en de klant moet zelf continu achter de problemen aanzitten anders geen reactie van babydump.
Gewenste Oplossing:
Deze week, week 18, worden volgens afspraak de montageproblemen opgelost, dit betekent een commode als nieuw met functionele lades danwel vervanging van de gehele commode en tevens een kast welke correct gemonteerd is.
