Klacht: Slechte communicatie, slechte afhandeling klacht

R Krie op 03 mei 2017 over Babydump BV in de categorie Algemeen, Babykleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Half januari oa. volledige babykamer Bopita besteld bestaande uit commode, ledikant, kast en wandplank. 13 maart volgens afspraak geleverd, dezelfde dag blijkt montage van de lades van de commode vanwege fabrieksfout niet mogelijk, te breed voor commode en uitstekende schroeven. Dit is dezelfde dag gemeld bij babydump. Daags later blijkt er tevens een montageprobleem met de kast. Meerdere contacten per mail en telefoon met foto’s van het probleem. Na 2 weken antwoord dat probleem bij leverancier ligt en dat Bopita binnen 2-3 weken met oplossing komt. Als alternatief wordt een andere kamer geboden. Wij besluiten af te wachten. Echter, na ruim 3 weken nog geen antwoord, waarop meerdere malen weer contact opgenomen. Nu ook met Bopita zelf, gezien babydump geen oplossing kon bieden. Uiteindelijk wordt toegezegd dat nieuwe producten week 17 gereed zijn en deze in week 18 bij ons gemonteerd worden. Voor een montage-afspraak zou nog contact worden opgenomen. Aantal dagen tevoren per mail opnieuw contact opgenomen voor planning montage-afspraak, geen reacties. Ook niet in week 18 zelf. Telefonisch is de klantenservice vrijwel niet bereikbaar, zeer lange wachttijden.
Afspraken worden door dit bedrijf niet nagekomen en de klant moet zelf continu achter de problemen aanzitten anders geen reactie van babydump.

Gewenste Oplossing:

Deze week, week 18, worden volgens afspraak de montageproblemen opgelost, dit betekent een commode als nieuw met functionele lades danwel vervanging van de gehele commode en tevens een kast welke correct gemonteerd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babydump BV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Babydump BV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Babydump BV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Babydump BV

Heeft op 07 juni 2017 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

COMPLETE KAMER WORD IN OVERLEG MET DE KLANT WEEK 25 OMGERUILD.
IS EVEN UITGESTELD OMDAT BABY REEDS GEBOREN IS EN KLANT DAN GRAAG EEN LATERE DATUM WILDE AFSPREKEN.
IS UITERAARD GEEN PROBLEEM, NU AFGESPROKEN OMRUILEN 20-06-2017.
MEVROUW GAAT HIERMEE AKKOORD, WE GAAN DAN EEN NIEUW LEDIKANT, COMMODE EN WANDREK BIJ DE KLANT LEVEREN.

Alle klachten die gemeld zijn door