Klacht: Reistas mutsy

Joliendwolf op 18 augustus 2016 over Babydump BV in de categorie Algemeen, Babykleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht mij de wandelwagen mutsy igo, waar ik slechts 5 dagen op moest wachten. Maar in plaats van dat de verzorgingstas werd meegeleverd werd de voetenzak meegeleverd, dit was op zich geen probleem want de verzorgingstas ging mij onmiddellijk per post worden toegestuurd en ging deze binnen de 2 werkdagen hebben. Nu 14 dagen verder nog geen verzorgingstas, is zogezegd al 2x per post opgestuurd en 2x verloren gegaan. Sorry maar ik geloof niet in sinterklaas! Alles is betaald en toch houden ze mij deze achter! Als ik bel naar de klantendienst krijg ik steeds hetzelfde te horen “wij kijken het voor u na en bellen u terug”, maar er word helemaal niets gedaan! Hier laat ik het niet bij!

Gewenste Oplossing:

Als ik vandaag nog de verzorgingstas mag ontvangen zoals laatst beloofd is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babydump BV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Babydump BV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Babydump BV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Babydump BV

Heeft op 19 augustus 2016 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gebeld met mevrouw, reistas is 17/8 verstuurd naar de klant en word 18/8 of 19/8 via B-post bij klant aangeboden.Onze excuses aangeboden voor de overlast. Afgesproken met mevrouw dat we nog een leuke beer opsturen week 34 in verband met de lange tijdsduur en overlast. Mevrouw gaat hiermee accoord.

Alle klachten die gemeld zijn door