Klachten over Axxicom Airport Caddy

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Axxicom Airport Caddy in de categorie Thuiszorg. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

44% van alle klachten opgelost. Nog 41 klachten nodig voor een plaats in de categorie Thuiszorg

44%
9 klachten gemeld
2 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
4 klachten opgelost
5.0 /10
1 stemmen
1

Tijdslijn

Tijdens bovengenoemde vlucht was er assistentie aangevraagd voor mijn 83 jarige moeder Juliette Van Gysel. In brussel is alles goed verlopen. In Hurghada daarentegen niet. Daar is mijn moeder met speciale apparatuur van het vliegtuig gehaald en... Lees meer

Slechte assistentie en schade

Klacht van op 15 oktober 2018 over Axxicom Airport Caddy in de categorie Thuiszorg

Voor onze vakantiereis hebben wij ook assistentie voor mij voor terugkomst op het vliegveld schiphol aangevraagd. Op 28 september jl. Kwamen wij om 22:30 aan. Omdat er ook een andere manstel assistentie had werd ons eerst gevraagd of we wilden... Lees meer

Afgelopen zaterdag kwamen wij op Schiphol aan met een vlucht vanaf Palma Mallorca, mijn man heeft een dwarslaesie, kan niet staan en lopen en heeft dus assistentie nodig om uit het vliegtuig in zijn rolstoel geholpen te worden. Wij hebben dit... Lees meer

wij hebben een klacht die wekelijks van aard veranderd maar iedere keer een duidelijk gebrek aantoont van assistentie service die Schiphol denkt te geven aan mensen die rolstoel assistentie nodig hebben.Het is voor mijn man ( wij viegen wekelijks... Lees meer

Klacht: Missen van vliegtuig door verkeerd optreden van Axxicom medewerkerMrs Evrova Blagovesta 26 april 2016 Booking reference: 2S8SJO Flight: LX 729 14.55 AMS - 16.25 ZRH Flight: LX1860 17.10 ZRH – 20.15 SOFMevrouw Evrova Blagovesta (hierna Evrova) had zich rond 13.00... Lees meer