Klacht: Vlucht gemist door axxicom

op 29 mei 2019 over Axxicom Airport Caddy in de categorie Thuiszorg

Hallo ,

Niet heb ik me vlucht gemist door de slechte extra begeleiding van axxicom op schiphol die mij hadden beloofd me te helpen en tot de vliegtuig zouden begeleiden van A tot Z maar ook de paniek en stress die ik erbij heb gekregen die dag zou ik nooit vergeten.
Mijn dochter in Zweden die alles voor me had geregelt ruim van de voren dat deze vlucht zo confrontabel mogelijk voor me gemaakt werd uiteindelijk een verschrikkelijk hel .
Ik zou zomaar op de helft van de weg naar de gate in een ruimte gezet waar ik moest wachten vervolgens ging ik 5 min naar het toilette en ik kom terug geen mens te bekennen geen personeel die me zou helpen niks dus ik in paniek naar een receptie die rond ging bellen maar niemand te pakken kreeg . Toen ging het receptionicte me naar de gate rijden en daar word er gezegt helaas mevrouw uw vlucht is zonder uw gegaan u hebt hem gemist .
Ik dacht dat ik zou flauwvallen daar en bel me dochter op in Zweden wat ik nu moet doen want daar zat ik dan in me rolstoel op schiphol helemaal in paniek .
Me dochter rond bellen hoe dat nou allemaal kon gebeuren na alles wat ze zo vantevoren had geregeld voor deze vlucht Klm vond het heel raar en raade mijn dochter aan zeker werk van te maken want dit was niet eerder voorgekomen , dit kon en mocht totaal niet gebeuren met mensen die begeleiding nodig hebben en zo op deze manier eigenlijk de slachtoffer werd van een verschrikkelijke ervaring van stress paniek en verdriet .
Vervolgens was me dochter gedwongen om te boeken naar de volgende dag wat ook nog is extra kosten met zich mee bracht alsof het allemaal mijn eigen schuld was .
Ik heb die dag heledag bijna gewacht op schiphol tot ik opgehaald kon worden door een kennis om weer naar huis gereden te worden ik heb me die dag zo slecht gevoeld na de hele belevenis dat me bloeddruk zoo omhoog steeg .
Ik hoop geholpen te kunnen worden naar gerechtigheid en schadevergoeding op zijn minst is .

Ik ben tevreden als zulke onveratwoordelijke gedrag niet meer voor zou komen en dat ik op zijn minst schadevergoeding hiervoor krijg ik heb hierdoor een nieuwe ticket moeten omboeken en het heeft me niet alleen stress en paniek opgelevert maar ook extra kosten .

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axxicom Airport Caddy over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axxicom Airport Caddy in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axxicom Airport Caddy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Axxicom Airport Caddy

11 maanden geleden - -

Axxicom Airport Caddy

Heeft op 31 mei 2019 om 12:52 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mnebihu