Klachten over Axxicom Airport Caddy

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Axxicom Airport Caddy in de categorie Thuiszorg. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

Statistieken van Axxicom Airport Caddy in de categorie Thuiszorg

4 klachten gemeld
3.3 /10
6 stemmen
6

Tijdslijn

Bij aankomst vliegtuig was er geen assistentie

Klacht van op 23 oktober 2018 over Axxicom Airport Caddy in de categorie Thuiszorg

Bij aankomst van mijn Transaviavlucht was er geen assistentie. De bemanning heeft toen 2x gebeld waar de assistentie bleef. `Uiteindelijk was het hele vliegtuig al leeg en omdat de bemanning van boord wilde ben ik met ondersteuning van de purser... Lees meer

Slechte assistentie en schade

Klacht van op 15 oktober 2018 over Axxicom Airport Caddy in de categorie Thuiszorg

Voor onze vakantiereis hebben wij ook assistentie voor mij voor terugkomst op het vliegveld schiphol aangevraagd. Op 28 september jl. Kwamen wij om 22:30 aan. Omdat er ook een andere manstel assistentie had werd ons eerst gevraagd of we wilden... Lees meer

Afgelopen zaterdag kwamen wij op Schiphol aan met een vlucht vanaf Palma Mallorca, mijn man heeft een dwarslaesie, kan niet staan en lopen en heeft dus assistentie nodig om uit het vliegtuig in zijn rolstoel geholpen te worden. Wij hebben dit... Lees meer

Te lange wachttijd

Klacht van op 25 september 2017 over Axxicom Airport Caddy in de categorie Thuiszorg

Ik kwam zondagavond aan op Schiphol ,en hoorde dat ik een half uur moest wachten .De grondstewardessen konden me niet helpen want er waren geen caddy aanwezig en er werd niet opgenomen ,Ik was heel boos na 5x gebeld te... Lees meer

Ik (Begeleider maatschappelijk) zou hierbij een klacht willen indienen. Het gaat om de heer C. Vreugd(29-03-1953) die op 3 Januari in een groepje naar Suriname zou gaan. De heer heeft door nalatigheid van de begeleiding zijn vlucht gemist naar Suriname.... Lees meer

wij hebben een klacht die wekelijks van aard veranderd maar iedere keer een duidelijk gebrek aantoont van assistentie service die Schiphol denkt te geven aan mensen die rolstoel assistentie nodig hebben. Het is voor mijn man ( wij viegen wekelijks... Lees meer

Klacht: Missen van vliegtuig door verkeerd optreden van Axxicom medewerker Mrs Evrova Blagovesta 26 april 2016 Booking reference: 2S8SJO Flight: LX 729 14.55 AMS - 16.25 ZRH Flight: LX1860 17.10 ZRH – 20.15 SOF Mevrouw Evrova Blagovesta (hierna Evrova) had zich rond 13.00... Lees meer

zorg dat je niet gehandicapt raakt

Klacht van op 29 december 2015 over Axxicom Airport Caddy in de categorie Thuiszorg

In 2013 vroeg ik assistentie van Axxicom Airport Caddy, want ik heb o.a. een vrij ernstige longaandoening en ernstige artrose van gewrichten en de wervelkolom. Vooraf vraag ik Airport Caddy per mail hoe ik me aan kan melden. Het antwoord... Lees meer

Mijne heren. Na aankomst om 07.45 uur uit USA j.lndonderdag was er wederom de het debacle van een slechte opvang van gehandicapte reizigers. Het verschil met de service overal ter wereld is stuitend wanneer je op Schiphol landt. De vraag of ik zeker... Lees meer

Rolstoelbegeleiding

Klacht van op 01 mei 2011 over Axxicom Airport Caddy in de categorie Thuiszorg

Bij aankomst op Schiphol op donderdag 28 april bleef de aangevraagde en toegezegde rolstoelbegeleiding weg. We reisden met een eigen rolstoel en die was door het personeel van de vliegtuigmaatschappij keurig bij de uitgang van het vliegtuig afgeleverd. De verdere rolstoelbegeleiding... Lees meer