Klacht: Rekening houden met de aanvraag van assistentie

op 22 juli 2019 over Axxicom Airport Caddy in de categorie Thuiszorg

Vlucht kl 1318..13072019 Bordeaux Amsterdam
De hulp in Bordeaux,tijdens de vlucht en bij uitstappen uit de vliegtig was perfect.Het ging weer mis toen wij bij de elektrisch wagen waren.2personen en 2 rolstoelen voor 5 personen.Voor mijn man en mij een jongen en een rolstoel!Wij hebben aangegeven dat wij een op een hulp nodig hebben.Mijn man is blind en begin dementeren en ik kan niet lopen.Doch de toestand van mijn man kunnen wij niet gescheiden worden.Het was al gebeurt bij ons vorige reis.Gelukkig zonder ernstig gevolgd.Een klacht was al ingediend bij de KLM.Wij hebben de formulier duidelijk ingevuld bij het boeken van het tickets bij de reisbureau.Ik heb ook de service van KLM gebeld voor vertrek. Toch had mijn dochter twijfels en is met ons terug gevlogen.Helaas met een rolstoel ….voor twee hadden wij niets aan.De jongen heeft uiteindelijk een tweede rolstoel kunnen vinden en ons dochter heeft geholpen.Wat als ze niet mee was gegaan?Wij durfen niet meer te vliegen wat heel vervelend is want ons kinderen zijn in buitenland.Wat een slecht service waar niet op kan rekenen.

ALS DE SERVICE DIE WORDT AANGEVRAAGD WORDT OOK VERLEEND

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axxicom Airport Caddy over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axxicom Airport Caddy in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axxicom Airport Caddy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axxicom Airport Caddy

Heeft op 22 juli 2019 om 15:01 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw waardevolle feedback. Wij betreuren te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen konden voldoen en bieden daar op voorhand onze oprechte verontschuldigingen voor aan.

Klachten over de dienstverlening op Amsterdam Airport Schiphol worden door de luchthaven zelf afgehandeld. Uw klacht hebben wij daarom doorgestuurd naar info@schiphol.nl. Vanuit de luchthaven ontvangt u spoedig een bevestiging van uw klacht en u kunt uiteraard ook een inhoudelijke terugkoppeling tegemoet zien.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen op de luchthaven.

Axxicom Airport Caddy
Damien, CCC

Heeft op 22 juli 2019 om 15:48 geantwoord

Hoe kunnen wij rekenen op een volgende reis op een goede opvang en hulp op Schipool.Hoe moeten wij de aanvrag doen om zeker te zijn van hulp?de formulier invullen lijkt niet goed genoeg te zijn,er wordt geen echt rekening mee gehouden.is er geen genoeg personeel en materieel?

Bericht van Axxicom Airport Caddy

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw aanvullende reactie. Wij hebben uw reactie ook doorgestuurd naar de luchthaven en via de luchthaven ontvangt u een antwoord.Indien u nog verdere vragen heeft kunt u via www.schiphol.nl contact opnemen met de luchthaven via mail, social media, whatsapp of chat.Zodra u een ontvangstbevestiging van Schiphol heeft kunt u daar ook op reageren met aanvullende vragen.Met vriendelijke groet, Axxicom Airport Caddy Damien, CCC

Alle klachten die gemeld zijn door Brunet