Klacht: Slecht service heen en terug

op 05 juni 2019 over Axxicom Airport Caddy in de categorie Thuiszorg

ik wil graag ook iets vermelden over de assistentie die mijn vader zou krijgen vanuit Schiphol naar Suriname. Hij is vertrokken op 7 juni 2019 vanuit Schiphol. Hij werd opgehaald bij de bali waar je assistentie kan aanvragen. Daar is hij meegenomen door de douane naar de gate. Waar hij vervolgens is achtergelaten, om zelf naar het vliegtuig en zijn stoel te lopen, wat hij niet kan, omdat hij slecht ter been is. Volgens mij had hij tot aan zijn stoel geholpen moeten worden. Ons werd gezegd dat hij voor de landing nog even moest aangeven bij de stewardess dat hij assistentie moet krijgen, bij het verlaten van de vliegtuig. Bij aankomst in Suriname werd er geen assistentie verleend, bij het verlaten van het vliegtuig. Waardoor hij zelf zijn handbagage moest dragen. Wat hij niet kan omdat zijn handen geopereerd waren en hij nog best veel pijn had. Uiteindelijk heeft er een medewerker die op het platform stond hem geholpen met de koffer. En dus zelf moest lopen naar de hal, wat best een eind is voor iemand die slecht ter been is. Nadat alle documenten waren gecontroleerd, moest hij nog zijn bagage halen, waarbij hij nog steeds geen assistentie heeft gekregen, en het zelf moest doen. Terwijl ik nog heb nagevraagd of hij ook daar in Suriname assistentie zou krijgen, en het goed in het systeem stond. Dus ik hoefde mij geen zorgen te maken. Door alle stress heeft hij per ongeluk de verkeerde koffer meegenomen, waar hij pas in de avond achter kwam. Met geen kleren, en schoeisel heeft hij een dag en een nacht zonder moeten doen. Pas de volgende dag is hij met de taxi vanuit zijn logeeradres naar Zanderij gegaan om te vragen of zijn koffer daar lag. Gelukkig lag het daar en kon hij zijn eigen koffer meenemen. Hij zegt zelf als hij assistentie had gekregen tot aan de uitgang, had hij ook niet de verkeerde koffer meegenomen. Uiteindelijk is het niet zo gegaan als dat men mij heeft verteld. Op de terug weg op 2 juni 2019 is het zelfde gebeurt. Geen assistentie naar het vliegtuig, geen hulp met de koffers of handbagage. Bij aankomst op Schiphol, is hij wel opgehaald bij de gate, tot aan de bagageband! Zijn bagage heeft hij dus zelf moeten afhalen van de band en zelf moeten zetten op een karretje. Daarna is hij zelf gelopen naar de uitgang, met de zware kar vol bagage . Terwijl bij het ophalen op Schiphol heb ik een heleboel passagiers gezien die wel assistentie hebben gekregen tot letterlijk aan de uitgang! Ik vind dat de assistentie beter had gekund. Hij is nu mentaal helemaal op, omdat hij verwachtte dat vliegen met KLM veel betere service zou leveren. Op de site staat een heleboel informatie over assistentie. Jammer dat het in praktijk anders aan toe gaat. Mijn vader heeft al genoeg gezondheidsproblemen, en terwijl hij op vakantie ging voor ontspanning, kreeg hij dit ook nog erbij. Dus ik vraag me af of er een compensatie of vergoeding te verhalen is voor de ze slechte service. En voor de gemaakte taxi kosten die hij moest maken om zijn koffer op te halen op Zanderij.

Zoals ik aangaf heeft mijn vader er heel veel last van dat het zo heeft moeten gaan. De kosten die hij heeft moeten maken met de taxi om zijn koffer te moeten halen op Zanderij. Als hij er al lag tenminste. Een dag en nacht moeten doorbrengen zonder schone kleren en of douchespullen. Emotionele schade die hij heeft ondergaan bij vertrek en aankomst. De service die correct had moeten worden uitgevoerd, wat niet gebeurt is. Hij moet nu voor controle omdat hij last heeft van zijn benen en zijn handen. Graag zou ik een compensatie willen hiervoor.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axxicom Airport Caddy over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axxicom Airport Caddy in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axxicom Airport Caddy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axxicom Airport Caddy

Heeft op 06 juni 2019 om 10:51 geantwoord