Klacht: Te laat bij vliegtuig

op 03 oktober 2019 over Axxicom Airport Caddy in de categorie Thuiszorg

Vandaag om 9:15 mijn moeder achtergelaten bij de balie voor de vlucht van 11:20. Aangekomen bij het vliegtuig bleek dat ze te laat zijn. Nu mag mijn moeder niet mee vliegen. Mijn moeder wilde graag gebruik maken van de service die jullie aanbieden, maar had het kruipend wel kunnen halen. Nu ligt mijn oma op sterven en wilde mijn moeder haar nog een keer in levende lijve zien om nor.aal afscheid te nemen. Mijn moeder krijgt nu een ticket vergoed. Hier nemen wij geen genoegen mee. Nu zal mijn moeder veel later op bestemming zijn. We hopen dat ze haar moeder nog kan zien. Omdat ze nu veel later zal zijn zal ze extra kosten moeten beralen voor vervoer ed. Hoe gaat u dit.oplossen?

Ik ben tevreden als mijn moeder de juiste hulp krijgt om hetzelfde tijdstip in Turkije Konya te landen. Haar onkosten worden vergoed en een tegemoetkoming krijgt voor een fout wat is gemaakt door jullie.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axxicom Airport Caddy over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axxicom Airport Caddy in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axxicom Airport Caddy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axxicom Airport Caddy

Heeft op 05 oktober 2019 om 10:12 geantwoord