Klacht: Onwelwillendheid

op 30 november 2019 over Axxicom Airport Caddy in de categorie Thuiszorg

Heb Axxicom Airport Caddy (2 weken van te voren) verzocht mij en mn bagage op te halen op het tijdstip dat de trein is aangekomen, met een door hen meegebrachte rolstoel van NS Schiphol, perron 12 en te brengen naar de incheck-balie en vervolgens van de incheckbalie naar de gate.

Ik krijg bericht dat zij mij zullen ophalen NIET vanaf het perron en niet op het gevraagde tijdstip!

Voor mij totaal onbegrijpelijk! (Ik heb een ernstige mobiliteitsbeperking en ben alleen).
Waarom willen ze me (bewust) een kwartier op dat NS-perron laten staan? Ik kan helemaal niet (zolang) staan!
Hoe moet ikzelf, mn rollator en mn bagage in hemelsnaam, Plaza bereiken?

HEENREIS:
-- Gewoon, klaar te staan op aankomsttijd van de trein met een door hen meegebrachte rolstoel, en mij een handje helpen, zodat ik mn bagage TIJDIG uit de trein kan halen, vervolgens;
-- mij en mn bagage, met een door Axxicom meegebrachte rolstoelCaddy naar de incheck-balie te brengen en dan ook zo naar de gate te brengen, het KLM-vliegtuig in.
TERUGREIS
-- Bij aankomst op Schiphol; mij op te wachten met rolstoel en mij (plus handbagage), naar de loopband brengen, mn koffer afnemen en mij plus
bagage naar het NS-station te brengen tot op het perron.
Daarna zal ik mijzelf wel, met mn bagage de trein in werken.

Axxicom geef svp uw tel. nr. op, voor als er niemand komt opdagen, zodat er door mij alarm geslagen kan worden! Anders vertrekt het vliegtuig nog zonder mij!!!
BEGELEIDING:
Axxicom geeft toch begeleiding vanaf waar nodig?!
In mijn geval nodig vanaf NS-perron 12 Schiphol.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axxicom Airport Caddy over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axxicom Airport Caddy in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Van Zaanen