Klacht: afhaling van mijn rekening van tweemaal het bedrag 76.99€ op 12062018.

op 14 juni 2018 over AVG.com in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op datum van 1004 heb ik via internetbankieren (Argenta) en met een
klassieke overschrijving 24.49€ betaald voor een éénjarig abonnement
AVG Tune Up. (bestelnummer: 13233153072) Op 1206 gaat er via mijn mastercard tweemaal het bedrag 76.99€ van mijn rekening.
(overgedragen naar DRI AVG technologies orderfind com)
Ik heb echter op geen enkel moment en op geen enkele manier een aankoop gedaan bij AVG. ik heb dan ook op geen enkel moment mijn mastercard of bijhorende gegevens gebruikt of opgegeven via het internet.

Gewenste Oplossing:

Daar ik enkel het AVG Tune Up 1 jarig abonnement heb aangekocht bij AVG via een klassieke overschrijving met internetbankieren en daarvan ook de factuur in mijn bezit heb en niets anders heb besteldaangekocht
moet dan ook het bedrag van tweemaal 76.99€ terugbetaald worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door johan Boeve