Klacht: Automatische incasso

op 26 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is bij mij vorige maand €6 en deze maand €21.80 afgeschreven.
Zou niet weten waarvoor heb het terug laten storten maar zou graag willen weten hoe dit kan want ik heb geen toestemming gegeven voor automatische incasso.
Ik gebruik een ov jaarkaart maar daar wordt één keer per jaar een een betaling voor uitgevoerd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik weet hoe dit mogelijk is,en wanneer het niet weer zal gebeuren..

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 07 juni 2016 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Eeeva