Klacht: Auto verhuur FireFly

op 27 september 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

boekingsnummer IT660563650

Geachte heer / mevrouw,

ik had een Ford Focus of vergelijkbaar geboekt voor 17 september tot 22 september.
Af halen vliegveld Bologna. ( Zie bijlage)

Vooraf had ik de huursom van €127,22 en de extra verz. €53,16 met de creditkaart van mijn man, Olaf Kessler, voldaan.

De auto had ik via mijn site en op mijn naam gereserveerd.
Johanna Petronella Bartholina Goossens

Bij aankomst in Bologna bleek dat ik mijn eigen Creditcard was vergeten.
Dit zou eigenlijk geen probleem moeten zijn want wij hadden wel de creditcard van mijn man mee waarmee ik het totale bedrag van €180,38 ook mee had betaald.

Echter de man aan de verhuurbalie ven Firefly in Bologna weigerde ons de reeds betaalde auto mee te geven!!!

Vriendelijk verzoek ik u om het bedrag van €180,38 terug te storten op de creditcard rekening van mijn man ( dit zou u moeten kunnen controleren)

Vertrouwende op een correcte afwikkeling verblijf ik met vriendelijke groet,

J.P.B. Kessler – Goossens

Alleen als deze klacht correct opgelost is!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Reactie van de melder van de klacht Jeanne Goossens

2 maanden geleden - Aan de balie van FireFly bleek dat iedereen problemen had!!! Voor mij onbegrijpelijk dat Transavia zich met zo'n bedrijf inlaat!!! Doet hun naam geen goed!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanne Goossens