Klacht: Auto-oplader Iphone

op 21 augustus 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben onlangs bij Bol.com een auto-oplader gekocht voor de Iphone 6. Tijdens het eerste gebruik heeft de oplader het begeven en daarbij ook het bijbehorende kabeltje. Hierdoor ging de Iphone steeds aan en van stroom tijdens opladen. De Iphone is hierdoor kapot gegaan. We hebben de klacht gemeld en de oplader voor onderzoek opgestuurd. Als antwoord kregen we dat ze voor de schade aan het toestel niet aansprakelijk zouden zijn. Wel hebben ze meteen het betaalde geld voor de oplader teruggestort. Liever had ik geweten wat er precies met de oplader aan de hand was. Wel is hierdoor mijn Iphone kapot gegaan, maar daar willen ze niets van weten. Is toeval zeggen ze, dat wanneer je het toestel aan een nieuwe lader aansluit hij kapot gaat. Dit wil er bij mij niet in, maar het hoofdkantoor heeft gesproken en daarmee is voor Bol.com de kous af. Ja, ik mag de Iphone opsturen naar de fabrikant van de oplader, maar daar heb ik geen vertrouwen in!

Gewenste Oplossing:

Als mijn Iphone wordt gerepareerd (en ik mijn opgeslagen bestanden terug heb)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door boskmap