Klacht: Auto beschadigd en slecht onderhouden

op 20 juli 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een Peugeot 2008 gereserveerd in NL die we op konden halen op Oujda Airport. De auto was overal beschadigd en een van de deurgrepen lag eraf. Deuken, krassen etc rondom de auto. Binnen was de auto vies, vlekkerig, stoffig en er was een stuk van de ruitenwisser hendel afgebroken. Kortom, grote teleurstelling voor een auto waar je ruim 65,- voor betaalt per dag, incl. verzekeringen!

Gewenste Oplossing:

Ik wil een deel van mijn geld terug, want deze auto was dat bedrag niet waard. Ik heb foto's gemaakt van alle schade en mankementen, dus ik kan alles aantonen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 25 juli 2016 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 10 augustus 2016 om 09:08 geantwoord

Het is helemaal niet opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door J.G.22