Klacht: Auto beschadigd door andere Hertz auto, niet mijn schuld maar kost wel 185 euro

op 07 september 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Mijn Hertz huurato is vandaag aangereden op Tenerife door een andere Hertz huurauto. Mijn auto stond geparkeerd op een parkeerplaats en niemand zat in de auto. De bestuurder van de andere auto reed tegen mijn stilstaande auto aan. Na een korte woordenwisseling reed hij met hoge snelheid weg omdat hij weigerde een schadeformulier in te vullen. Ik heb fotos gemaakt van zijn auto (met kenteken), mijn auto en ik heb getuigen. Na het incident heb ik ook aangifte gedaan bij de politie van Orotava waar ik een aangifteformulier van heb gekregen. Hierna ben ik naar Hertz op luchthaven Tenerife zuid gegaan. Hier werd mij doodleuk 185 euro in rekening gebracht voor de schade en zeiden ze dat ik maar contact op moest nemen met de klantenservice.

Hoe moet ik nu verder handelen? Ik heb dus foto’s van het indicent, getuigen en een politieaangifte. Daarbij heb ik dus ook het kenteken van de andere auto, welke ook Hertz betreft.

Als ik schadeloos word gesteld.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 23 september 2016 om 11:29 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door MichaelTiemens