Onlangs hebben wij een nieuwe topper besteld voor onze boxton boxspring. Helaas kregen wij tot 2 keer toe een te kleine topper. Dit zou worden opgelost door auping maar hiervoor moeten wij wel zelf 2 keer met ons oude matras... Lees meer
Op 22 december 2020 werden we door de Volkskrant geattendeerd op de evolve-matras van Auping. In september 2021 hebben we een tweepersoons evolve matras besteld bij Auping Store Breda. Deze werd in december afgeleverd met de verkeerde afmeting. In februari... Lees meer
Wij kunnen aan een kant van het bed niet meer omhoog doen met onze draadloze afstands bediening
We hebben van alles geprobeerd.
Graag wil ik dit opgelost hebben Lees meer
Wij kunnen aan een kant het bed niet meer omhoog doen met onze draadloze
afstandsbediening.We hebben van alles geprobeerd.
Graag wil ik dit opgelost hebben Lees meer
Beste Auping,
Ik heb een te zachte matras ik zak er steeds meer in en dat is met name voor mijn onderrug niet fijn. Ik slaap hierdoor erg slecht. Ik heb afgelopen dagen tijdens mijn vakantie op een harder matras geslapen... Lees meer
Auping heeft een matras geleverd van de verkeerde hardheid. Het wordt nu vervangen, maar dat gaat dus zes weken duren. Ondertussen worden wij geacht de rugpijn gewoon te acceepteren? Doe mij maar liever een ander merk, want dit is geen... Lees meer
November 2019 een Auping vivo matras gekocht (1.40 x 2.00) en sindsdien hevige pijn in onderrug. Matras is toen omgewisseld voor hetzelfde matras (dus weer een vivo) maar dan harder. Dit heeft geen enkel resultaat gehad. Klacht ingediend bij Auping,... Lees meer
Erik waren niet tevreden over een dekbed van bijna 1400 euro.
Dit dekbed slaapt niet fijn en hebben daarom het dekbed na enkele weken retour gestuurd SCHOON EN WEL.
Waarvan 1dekbed deel nooit de verpakking heeft verlaten.
Dus we sliepen om 1 ander... Lees meer
Nadat in de garantieperiode van één van de 2 boxspringbedden de skai-bekleding is gaan scheuren en schilveren is deze via de verkoper (WBPoortvliet) vervangen. Het tweede bed is buiten de garantieperiode gaan scheuren en nu wil Auping dit niet vervangen... Lees meer
10 jaar geleden een auping boxspring gekocht van 5000€. Na drie maanden ging de bodem doorzakken.
Het bed is opgehaald en pas na 7 maanden na diverse telefoontjes teruggebracht.
Helaas kregen we dezelfde problemen met het onderbed.
De leverancier wilde het bed... Lees meer