Klacht: Retour

Mariella Schrama op 11 juli 2022 over Auping in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Erik waren niet tevreden over een dekbed van bijna 1400 euro.
Dit dekbed slaapt niet fijn en hebben daarom het dekbed na enkele weken retour gestuurd SCHOON EN WEL.
Waarvan 1dekbed deel nooit de verpakking heeft verlaten.
Dus we sliepen om 1 ander deel van het dekbed.

Eenmaal aangekomen kregen wij een mail dat ons dekbed niet word geaccepteerd omdat deze beschadigd/stuk is.
Tot mijn grote verbazing uiteraard want wij hebben het netjes en heel retour gestuurd.
Er zat plotseling een zwarte vlek op en Auping weigerde geld te geven
Na een verbaasde mail gestuurd te hebben kreeg ik toch wat geld retour.na nog een verbaasde mail gestuurd te hebben kreeg ik weer een beetje geld terug gestort.
Helaas bleef het daarbij en krijg ik de kleine 300euro niet terug gestort.
Dit lijkt zeer op treiteren en Auping geeft geen gehoor meer aan de zaak

Gewenste Oplossing:

Restant geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Auping over deze klacht.

Bericht van Auping

1 jaar geleden - Geachte Mariella Schrama, hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben hierover met u telefonisch en per mail contact gehad. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariella Schrama