Mijn Klacht:
Erik waren niet tevreden over een dekbed van bijna 1400 euro.
Dit dekbed slaapt niet fijn en hebben daarom het dekbed na enkele weken retour gestuurd SCHOON EN WEL.
Waarvan 1dekbed deel nooit de verpakking heeft verlaten.
Dus we sliepen om 1 ander deel van het dekbed.
Eenmaal aangekomen kregen wij een mail dat ons dekbed niet word geaccepteerd omdat deze beschadigd/stuk is.
Tot mijn grote verbazing uiteraard want wij hebben het netjes en heel retour gestuurd.
Er zat plotseling een zwarte vlek op en Auping weigerde geld te geven
Na een verbaasde mail gestuurd te hebben kreeg ik toch wat geld retour.na nog een verbaasde mail gestuurd te hebben kreeg ik weer een beetje geld terug gestort.
Helaas bleef het daarbij en krijg ik de kleine 300euro niet terug gestort.
Dit lijkt zeer op treiteren en Auping geeft geen gehoor meer aan de zaak
Gewenste Oplossing:
Restant geld terug
