Klacht: verkeerde maat topper

Ellesoostdijk op 17 mei 2023 over Auping in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs hebben wij een nieuwe topper besteld voor onze boxton boxspring. Helaas kregen wij tot 2 keer toe een te kleine topper. Dit zou worden opgelost door auping maar hiervoor moeten wij wel zelf 2 keer met ons oude matras naar de winkel en het nieuwe matras zelf ophalen. Natuurlijk kan dit een keer gebeuren en was dit voor ons geen probleem. Maar nu we voor de tweede keer een bus moeten regelen om een matras te ruilen en Auping hierin geen service wil verlenen vinden wij dit wel een slechte zaak. We betalen meer dan €1000,- voor een topper en wij zijn dan zelf verantwoordelijk voor het ophalen en terug brengen. Dit hadden we graag anders gezien.

Gewenste Oplossing:

Graag zouden we de nieuwe topper netjes thuis geleverd krijgen zodat het ons geen extra werk kost om de fout van Auping op te lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Auping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Auping in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ellesoostdijk